Tävling
Jag undrar om nu har typ "måndadens bild" eller "veckans bild"? Skulle vara kul att ha det!
Så att om man vinner, får man ett pris för kanske 20-40 kr. Självklart skulle få man ställa upp med alla djur.
Och en bild per vecka/månad.
Sen kan man ju ha teman så det blir roligare ;)
Har sett såna här tävlingar på andra sidor.
Jag skulle gärna fixa det och komma på teman och utse vinnare, men jag vill ju veta vad ni andra tycker också! :)
Jag kommer stå för alla tävlingar, asså komma på alla teman te x.
Jag tänkte att man kunde köra söndag till söndag?
Så tycker ni att jag ska komma på ett tema tills imorgon och prova om det går? :)
Besök gärna vår blogg: www.gizmo.webdon.nu
Låter jätte kul! =0)

Tycker att det låter toppen!
//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida
Jag tycker det låter som en riktigt bra idé, dock kanske man skulle ta det på en månad?
Vi har ju redan två tävlingar, fotoutmaningen och fotoutmaningen med kattbilder som går varje vecka, dock har vi lite svårt att få många bidrag så om man testar med en månad så fungerar det kanske?
Fast hur har du tänkt med priserna? Ska vi ta pengar ur vår egen ficka? En trisslott har jag sett att man har som vinst på andra sidor.
Jättekul att du kommer med nya idéer!
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
#3 Ja, man kanske skulle ta det på en månad då?
Och en trisslott skulle ju kunna vara en bra idè.
Jag kan betala trisslotterna med tanke på att det kanske kommer vara en i månaden? För att det blir ju inte så mkt? :)
Besök gärna vår blogg: www.gizmo.webdon.nu
#4 Japp :) Fast jag tycker vi pratar med sajtvärden innan också så det är ok från även henne. Igår kom jag att tänka på att det kanske blir för många tävlingar?
Så om vi ska ha en månadstävling så borde det vara med temat vår eller liknande :)
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se