Kritik - Skogkatt i höstsolen
Vilken härlig katt ^^
Jag kan inte bestämma mig för om jag gillar eller ogillar att bilden är "sned", först ville jag ha den upprätad men ju mer jag tittar på den tycker jag faktisk att det funkar så här också.
Bilden är lite ljus och "manen" är utfrätt här och var, det går inte att göra mycket åt i efterhand men jag skulle ändra lite i färgerna då bilden känns lite "gul" nu.
Hanna
Vilken höstig bild, gillar att den är sne och speciellt kattens blick. dock känns färgerna för matta på nått sätt, borde vara lite mer färg i dem tycker jag.
Men annars en fin bild :)
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
Jag gillar att bilden är sned, tycker du lyckats bra med ljus, komposition, skärpa och så har du fångat katten på ett riktigt bra sätt!
Håller med om att vissa område är utfrätta, att färgerna är lite matta och så stör jag mig på himlen som tittar fram i hörnet. Tog mig friheten att redigera lite efter egen smak.

Jag önskar lite mer vräme i bilden. Den är lite oskarp och färgerna känns lite, (vad heter det? Lånar Stirrups ord) färgerna känns lite matta.
#3:ans bild är jättefin och älskar de nya varma färgerna som lyffter fram katten!
//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida