Kritik: Intensiv blick
Tycker verkligen om dom här två bilderna, hunden (Zora) kollar verkligen in rakt i ögonen på en när man får ögonkontakt. Hon visar det också verkligen i kameran och ser så förståndig och klok ut :P Vet inte om ni tycker det samma men, hmm jag kanske är lite konstig på att förklara hur jag tänker också xP Ni får helt enkelt göra eran egen utvärdering av bilderna :)

:O Gillar första bilden asmycket! Jättefinverkligen!
Skärpan, skärpedjupet, färgen, Allt var superb!
Och hunden gjorde ju inte saken sämre, Vilken sötnos! :D

Den första bilden är helt otroligt bra! Har inget att säga om den! Fenomenalt fin!
Den andra bilden. Skulle behövts mer luft åt vänster. Jag får en känsla av att bilden är tagen lite uppifrån och färgerna är inte lika klara som på första bilden. Men bilden är bra ändå.
//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida

Måste bara skryta med att säga att den där lilla modellen Zora är min lilla pälskling! :D
(Linda, ska logga in på sandras msn så får du skicka bilderna, och de andra. men ring när du ser det här! ;D)

Nej jag gör såhär att jag skiter i ditt copyrighttecken! :D Det är ju trots allt jag som har tagit första bilden! ;) Haha

#6 haha jaha x) men det är faktist jag som har tagit den första bilsden ;) den bilden är tagen i uppförsbacken som vi gick i du vet där vi mötte tejen :P du tog vid skolan (;

Men nää! Jag knäppte hur många bra kort som helst ju! :P Jag knäppte den första! När hon satt på stenen vid prolympia…

Men NEJ! jag ser i ordningen i mitt fotoalbum att den första bilden är tagen långt innan dom andra som du tog vid sten muren och sen på gatan med rivver xD det är till och med snö i bakrunden vid Zora när jag tog innan trappen ;)

#10 meh, jag tog en liknande bild iaf då… :(

Gillar första jättemycket! :D
det enda jag har att anmärka på när det gäller den första bilden (som jag tycker *grymt* mycket om - vilken kontakt!) är KOPPLET / HALSBANDET!
om Du har tillgång till photoshop, så jobba lite med att klona bort halsbandet, så har du en bild som är *underbar*!

#15 okej tack :) har photoshop elements 6.0 och har inte riktigt lärt mig det "/ har ingen aning om hur jag kan lära mig det heller.