Djurfoto iFokus

Djurfoto

Etikettkritik-lätt
Läst 3640 ggr
MikaelaPetersson
0

Kritik - Border Collie

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Måste bara visa upp mina nytagna bilder på min Border Collie hona Act. Visst är hon fin? Kyss

MikaelaPetersson
0

en till

MikaelaPetersson
0

en till

memmis
0

jag gillar den första bilden,  :) men alla är fina.

Astro-Chicken
0

Den första var fin och lite annorlunda grepp på. Lite vårigt fotto dessutom och det känns ju bra så här års.Glad

siennasmams
0

jag tycker bäst om den tredje bilden - där är verkligen hunden i fokus, och inget av "stökigheten" från den första bilden (kvistar och annat) finns med.

jättefin bild, men som vanligt (ja, jag ÄR petig… *garvar*): bort med halsbandet, så har du en kanonbild!

[hilevij]
0

Åh shit vad söt! Jag är så svag för border collies, särskilt brun vita Glad

MikaelaPetersson
0

hehe tack allihopa! Jag tänkte på det i efterhand att jag skulle tagit av halsbandet.. Men hon är så jäkla fin så det är inget man tänker på som amatör.

Act är väldigt fin, hade en ett-årig border för någon månad sen. Mer brun då :P Jag älskar border collies.

här är Act & min norska skogkatt S*Hemstakatten's Muhammad Ali

[hilevij]
0

#7 Vilken charmig bild Glad

BrightGloria
0

Första bilden: Bilden är jättefin med bra skärpa och vackert motiv. Jag hade gärna sett mer skärpa på det vänstra ögat. Pinnen som sticker upp är också "störande". Men jag gillar bilden skarpt!

Andra bilden: Även på denna bilden stör jag mig lite på pinnen som sticker upp. Som någon annan påpekade så hade bilden blivit toppen utan halsbandet. Men hon är himla vacker!

Tredje bilden: Denna gillar jag inte lika mycket som de andra. Tycker inte om ansiktsuttrycket men den är charmig ändå. Kan inte riktigt bestämma mig. Skrattande

Jättevackra bilder i alla fall! Riktigt bra jobbat!

//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida