Djurfoto iFokus

Djurfoto

Etikettkritik-lätt
Läst 2083 ggr
MarHai
0

Kritik - kaninungar

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tog in och fotade några kaninungar i förrgår. Provade min ministudio för första gången.

/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

MarHai
0

Solbackens kaniner

MarHai
0

Solbackens kaniner

MarHai
0

Sista bilden

Solbackens kaniner

[hilevij]
0

#1 personliga favoritbilden. Söt vinkel, och så charmigt med bakbenet som sticker ut! Kanske att lite, lite mer kontraster/ljus i bilden skulle göra den bättre.

#2 Kaninen ser väldigt nyvaken ut, vilket kan tolkas på vilket sätt man vill, men jag tyckte att det var riktigt gulligt.

#3 Lite mer kontraster tror jag skulle sitta fint. Jag är inte säker, men en lite mörkare (bara lite!) bakgrund kanske skulle fungera bättre om man inte vill sitta och skruva på kontrasterna, i alla fall när kaninen har såpass stora vita fält som den här har. Men jag är inte säker. Känner mig väldigt velig nu :P

#4 Denna känns lite suddig om man kollar nära, plus att fokusen verkar sitta mer bak än fram.

Holländare är ju så charmiga, jag blir så sugen på kaninungar när jag ser de här små sötnosarna Skrikandes Det var faktiskt rättså svårt att hitta något att säga förutom att det var jättesöta bilder på jättesöta niner <33

BrightGloria
0

De är helt fantastiskt underbara!
Tycker precis som #4, vill inte upprepa. Flört

//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida

Mari
0

Alla dina bilder är jättefina :) Du kan det här med bildvinklar och att gå ner i samma höjd.
Det enda jag inte tycker är så bra är att samtliga bilder har ett gråstick över sig, de känns inte som du har satt vit- och svartpunkterna riktigt eller ställt invitbalansen helt ok.

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se