Djurfoto iFokus

Djurfoto

Etikett: kritik-lätt
Läst 513 ggr
Ronja06
0

Kritik - Solnedgång m. hundar

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag är lite nyfiken över vad ni tycker om den här bilden? Jag tyckte personligen att den blev väldigt mysig, och sommrig (trotts att det är April) :) Fotad igår den 17/4.

Tack i förhand

Mvh Emelie Förlägen

Abico
0

Jättehärlig! Den känns verkligen sommrig som du säger.
Fast jag tycker att solen skulle hamnat längre åt vänster, den är så väldigt centrerad nu.

Hanna 

KickanW
0

Jag tycker att bilden är otroligt snygg men har lite konstig komposition. Som #1 säger borde solen vara lite mer till vänster och så borde horisonten rätas upp lite… Som det är nu lutar havet åt vänster.

Men, som sagt, verkligen vacker bild!

Mari
0

Jag tycker att det är en väldigt mysig bild :D Otroligt vacker med solstrålarna som nsätan ramlar ut bilden.

Håller med om att horisonten är sne och det borde rätas upp men solen tycker jag passar där den är. inte så mkt man kan göra åt iallafall :)

Synd att det inte blåste så håret svallade bakåt :D Det hade vart jäsigt.

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

KickanW
0

"solen tycker jag passar där den är. inte så mkt man kan göra åt iallafall :)"

Jo, det går ju att beskära bilden så att solen kommer lite mer åt vänster.

Mari
0

#4 iofs men då blir bilden väldigt tråkig, det är ju vyn ut över havet som gör bilden

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

KickanW
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag tog mig friheten att ändra bilden lite. Ungefär något sånt här jag tänkte mig… Svårt dock eftersom det var en liten bild att jobba med.

Metinia
0

Otroligt snygg bild! Älskar siluetten, de varma färgerna, skärpan och att man ser att solen har blänkt lite i linsen. Grymt bra bild!

BrightGloria
0

Jag tycker att bilden är jättefin! Fast jag håller med de andra om att horisonten lutar för mycket. Men så där ser typ alla mina kort ut. ;)

//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida

siennasmams
0

horisonten lutar ju lite olika mycket beroende på var i landet man bor.
här i hudiksvall lutar den rätt kraftigt emellanåt, och detta beror ju på att denna stad ligger vid kusten - kuststäder är ju *väldigt* känliga för gravitation - det vet ju ALLA.

*ser viktig ut*
*asg*

BrightGloria
0

#9 Precis! Flört

//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida