Kattfototävling #13
Veckans tema: Trädklättring
Förutom den vanliga fotoutmaningen har det startats en kattfotoutmaning! Här är det bara kattbilder som gäller!
Vinnarens pris är att starta en ny tävling med tema och att välja vinnarna. Lycka till!
Du kan tolka det hur du vill, bara det är något kattrelaterat med i bilden. Tävlingen är aktuell i en vecka och avslutas måndagen den 27april kl: 24:00.
Tidigare teman:
#1 - Smygbilder
#2 - Hopp
#3 - Ung
#4 - Bus
#5 - Sömnig
#6 - Snö
#7 - Kärlek
#8 - Ögon
#9 - Tassar
#10 - Sommar
#11 - Tillsammans
Denna vecka --- > #13 - Trädklättring
REGLER!
* BARA kattbilder * Posta ett (1) foto/medlem som ni tycker representerar temat. * Lägg gärna till information om var, när och hur. * Personen som väljer temat utser "vinnaren" samt andra och tredje plats, den som kommer på första plats väljer nytt tema och startar en ny omgång. * Försök hålla tråden så fri som möjligt från kommentarer.
Lycka till!
MVH Sissi Johansson- www.tamtrions.se
*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***
Lite annorlunda bild på när min katt Jörgen klättrade högt, högt för att kunna spana lite.
Putt!
Blir det ej fler bidrag i denna tävling så kommer kattfototävlingen att läggas på is ett tag så vi koncentrerar oss mer på självaste fotoutmaningen
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Bilden är anpassad till min hemsida hoppas det är okej endå
Min katt Sixten som ska "gå ner" från trädet men de är liite läskigt så han tar saaaakta ;)
Mvh. Ida Lundahl
www.idalundahl.com / www.ovarpskaniner.weebly.com
Då låser jag denna och så väntar vi på resultatet :)
Så tycker jag att vi kör ännu en omgång då det kom in några fler bidrag till slut.
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se