Kritik: Vårhundar
Jag och min kompis Linda (heffaklump här) Var ute idag och fotade med hennes kamera, vi tog med mina två hundar, Zora och Zelda, och hennes hund Rivver.
Vi fotade även fickmåsar :)
Nu får ni säga vad ni tkr om dom, och vad vi kan göra bättre, bilderna är tagna av både Linda (heffaklump) och mig! 
Fösta bilden är på min lilla Zora.

Bara så ni vet så är det copyright på bilderna, skulle ni vilja ha ngn så får ni fråga Linda OCH mig! ;)

Bilderna är jättefina, men de är lite väl många för att man ska orka att kommentera allihop=)
Läs gärna den nålade tråden om kritik :) Detta är alldelens för många bilder för att man ska kunna kommentera ordentligt tyvärr.
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

#9#10 Okej, förlåt.. Jag ska läsa tråden nu.. ;) Men har ngn lust att kommentera bild #3 och #4 ? De andra kan ni bara titta på… Hehe
#3 jättehärlig bild. Jag kan inte direkt hitta något störningsobjekt, inte ens någon skugga som är i vägen. verkligen fint jobbat!
#4 Jag skulle nog helst ha med lite mer utav ryggen på det här fotot, men för övrigt var det en jätte härlig bild.
Riktigt modellvovvar, mina springer bara iväg med nosen i backen om jag tar fram kameran 

#12 Tack så hemskt mkt! :D
*13 varse, varse :P Hemskt söta vovvar <33

#14 dom tackar nog också.. ^^

Jättevackra bilder! På bild #4 tycker jag att hunden skulle tittat in i kameran. Annars skitsnygg bild. (Får man säga så föresten?
)
Bild #3 Vill ha mer luft åt vänster dit hunden tittar. Annars är denna också helmysig!
Bra jobbat!
//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida

#16 atck så mkt för all kritik! :)

Vilken underbar hund!!
Måste säga att det var vackra bilder och jättefin hund! Har ingen direkt kritik..
Therese Mattsson - Medarbetare på Djurfoto.ifokus.se
www.tmfoto.se

#18#19 Tack så jättemkt! :) Det värmer…