www.ellenkarlsson.se
Jag gör en tråd här för min hemsida, så jag kan få lite tips hur den ser ut i era webbläsare och vad ni tycker om/inte tycker om. :)
Portfolion är bara tillfällig, jag ska inom kort ordna upp ett bra sätt att visa bilderna på istället för bara scrolla nedåt :)
Vad tycker ni än så länge? :D

Jättefin sida! Fantastiska bilder!
Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler
Håller med, jättefin sida och underbara foton!
Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se
Snyggt! Gillar de klickbara bilderna skarpt!
Jättefin sida, den var lite annorlunda vilket gör den kul. Underbara bilder dessutom!
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
Tack alla!! :D:D
Det glädjer mig verkligen att ni tycker om den och bilderna!
Jag kommer fortsätta uppdatera här när jag gör ändringar på hemsidan :)

Jättefin hemsida och kul men en till isistoka! :D
Och så måste jag säga att fårbilden i portfolion är underbar! Lammbilden också! Åh jag bara längtar tills jag får råd att köpa min egen lantgård. Jag vill bli som du när jag blir stor! :D
#6, tack snälla!
Vad roligt att du tycker om fårbilderna!! Faktum är faktiskt att min klass just nu har en utställning tillsammans och en av mina bilder som jag har med är den fårbilden när han i mitten har tungan ute! Utställningen har varit offentlig bara i en dag och två har redan köpt den bilden!! (Jag är jättestolt och förvånad!)
Haha, lite kul att du skriver att du vill bli som mig när du blir stor då du (enligt din användarinfo) är 21 och jag bara 17 ;)
Men jag förstår tanken ^^ Det är underbart att bo på lantgård!

#7 Nej men vad kul, grattis! :)
Haha, jag vet, det var lite meningen ;)

Jag äska också fårbilderna! Det var btw jag som skrev i din gästbok ^^ Moa bor i sundvsall… Du får gärna svara på min fråga här istället om du vill.. :)
#8, tack så jättemycket! :)
Haha ^^
#9, tack Moa! Jag har svarat på din mejl som du skrev i inlägget :)

#10 Ahh, smart.. :D
Jätte fin sida . :D
Håller med, en bra planerat och fint hemsida!
#12 och #13, tack! Vad snälla ni är!
Liten update, jag ändrade "Priser"-fliken till "Fototjänster". Har ännu bara fått upp en liten fotokalender där men snart kommer mer info!
Passade det bättre med Fototjänster tycker ni? Tänkte ha priser som en liten underkategori där istället!
Det blev bra! Men glöm inte att ändra "Priser" till "Fototjänster" på startsidan. "Är du intresserad av att köpa en bild eller kanske boka mig som fotograf går det bra att läsa under "Priser"."
Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se
#16, ah, tack för att du påminde om det! Det ska ändras så fort som möjligt!
#17 Jag brukar själv glömma att ändra sådana saker. ;)
Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se