Djurfoto iFokus

Djurfoto

Etikettkritik-lätt
Läst 302 ggr
MikaelaPetersson
0

Kritik - Änglakatt

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här är en husis som jag hade för några år sedan, men som tyvärr fick somna in pga navelbråck. Fantastisk söt & go katt. Saknar dig Levis <3

Mari
0

Åh vilken mysig bild :) Riktigt vacker!.

Kul med annorlunda bildvinkel och tagen lite med grodperspektiv vilket fungerar jättrebra i detta fall.
Färgerna är jättefina och passar bra ihop. Tycker tyvärr det verkar som den mesta av skärpan har hamnat på blomman alldelens under kattens haka?

Men det tycker jag inte gör så mkt för det är fortfarande godkänd skärpa på katten och ögonen är underbara, jag gillar när det speglas i dem och att det även speglas i fönstret i bakgrunden tycker jag bara livar upp bilden. Lite synd att öronen är kapade men hela bilden fungerar bra ändå med eller utan hela öron.

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

JossefinD
0

Kan djur dö av navelbråck ?! :S

MikaelaPetersson
0

ja & nej. Inte om man opererar, men han varså lite & hade så ont. Så han fick somna in..:(

JossefinD
0

#3 så man måste operera det ? :O det har inte vår veterinär påpekat. Har en liten hund på ett år.

Gluskap
0

Det beror på hur stort bråcket är.

JossefinD
0

#5 okey :/

MikaelaPetersson
0

Min kisses bråck var såpass öppet så han inälvor plutade ut.. Även fasst vi skulle operera skulle han ha kronisk värk.

JossefinD
0

Vad synd :( Så då är det ingen fara om det inte gör det ?

MikaelaPetersson
0

man ska nog operera vilket som.. Rådfråga med vet!!! Jag är ingen! :)

JossefinD
0

okey det ska jag :)