Djurfoto iFokus

Djurfoto

Etikettallmänt
Läst 338 ggr
Glader
0

Vill ha systemkamera

Jag vill ha en systemkamera, men om jag ska ha en måste jag spara ihop själv..

Hur fick ni er första systemkamera
har ni några tips på hur man kan få ihop pengar ?

Vilken systemkamera skulle ni rekomendera?
Den ska ju inte kosta så överdrivet mkt..

Jag har funderat på att köpa på blocket, det är ju lite billigare.

Futurity
0

0# Tänkte också fråga om det här precis!

Hoppas att du inte tycker att jag snor din tråd!

Men vet ni någon bra ställe och bra kamera under 4500:-?

Bim
0

Jag ska köpa en systemkamera om typ en månad. För mig blir det en canon Eos 450D. Den kostar typ 7000….

AndreasS
0

Jga fick min Nikon D70 av min kusin. Jag avbetalar den genom att hjälpa honom med hans hemsida bl.a.

Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

isabelle_
0

Jag fick min av min pappa som jag aldrig bott med då jag bor med mamma! Den kostade 7000:- på den tiden min lilla D60..

#1 Canon EOS 1000D ligger skönt i handen, ganska stort kamerahus i jämförelse med Nikon D60 eller Nikon D40 som också ligger i samma prisklass

Mari
0

Jag köpte min systemkamera 2005 har jag för mig, fick försäkringspengar från min häst som jag fick avliva :(
kände att jag vill ha något att göra när jag var hästlös så det blev en canon eos 350D

Jag skulle rekomendera någon av canons kameror, kanske 350d, 400d eller 450d. De kostar inte så mkt (tycker jag) och det finns många begagnade på blocket som säkert fungerar lika bra som en ny.

För att få in pengar så kan du ju kanske hjälpa till hemma? Klippa gräs, trädgårdsarbete, städa, diska? Eller kanske hjälap andra med att gå med hundar osv? Du kanske har en massa saker hemma du inte använder? - sälj de och få lite pengar :)

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

AndreasS
0

Nikon D40, D60 och D8 säljs nu för en relativt billig penning.

Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek