Djurfoto iFokus

Djurfoto

Etikettkritik-lätt
Läst 200 ggr
MyTwiggs
0

Kritik Kisi spanar

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Kisi fick komma ut igår och jag passade på att ta några kort på henne. Här är ett av korten. Vad tycker ni?

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Trollhassel
0

Jag stör mig lite på kopplet men annars gillar jag bilden.

Med Vänliga hälsningar

Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

tsset
0

Mja… trädet i bakgrunden tar mycket av min uppmärksamhet, den liksom smälter in i kattens färger. Vilket är synd, för jag gillar hur katten sitter! En renare bakgrund, bara gran t.ex. hade gjort mycket! har lite svårt för kompositionen också, att gå ner lite eller placerat motivet mer åt vänster i bild hade kunnat gör amycket! Eller, tagit hjälp av den fina vägen i bakgrunden som hela tiden fångar min uppmärksamhet, två steg åt höger hade fått emd den mer och gett ett ordentligt djup till bilden. vilket också hade framhävt katten mer.

Också det där kopplet.. men ärligt, jag ser hellre ett koppel i bild än att katten försvinner ;)

Se upp med störande objekt och framhäv katten mer alltså (som för övrigt är otroligt söt!) :)

Mari
0

Wow vilka öron!
Jag hållermed tsset här ovanför om att trädet i bakgrunden var det lite synd på, hade vart jättefint om du kanske gått något steg åt vänster så du fick vägen i bakgrunden istället.

Men jag älskar skärpan och kattens uttryck! Jättebra!

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se