Foto-lek
Jag förstår inte riktigt. Ska man lägga in ett foto på ett djur vars bokstav börjar på det föregående djurs sista bokstav?
Så som Marsvin - noshördning-groda-alpacka?
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
JA!
Så hade jag tänkt iaf=)

Då säger jag Skäggagam
Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

#13 Nej men usch, den där har jag aldrig sett förr. (tur det föresten)
//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida

#14 Det är en gisselskorpion (svenskt namn). De finns inte i sverige och är väldigt ovanliga som husdjur, så du kan pusta ut. Du slipper nog träffa de små monstren om du inte skulle ha vägarna förbi Katrineholm vill säga :P
Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler
#15 Du får ju inte skrämma upp folk med dina grymt ovanliga läckra kryp 
Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

#16, Jodå Andreas det går finfint! Nej, men de är kanske kul för folk att se lite udda djur de inte sätt förr. *huvudet på sned*
Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler
#17 Så sant så sant. Gör du som hundar gör när dom ska vara söta och oskyldiga, sätter huvudet på sned? 
Så roligt att så många lagt ut bilder=)
Nä men så äcklig var den väl inte.
Tycker den håriga var värre;)
Söt dvärg silkesapa=)

Elaphe guttata, det gamla vetenskapliga namnet på majsorm som numera heter Pantherophis guttatus.