Djurfoto iFokus

Djurfoto

Etikettkritik-lätt
Läst 355 ggr
Gemela
0

KaninKritik :)

Tog denna nu i helgen på en klasskompis kanin. Tyvärr var hon tvungen att vara i en bur därav bakgrunden, men tycker inte det stör så mycket :) Kritik?

MyTwiggs
0

Ser ingen bild Obestämd

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Gemela
0

Det är något fel, jag får inte in den. Den försvinne hela tiden! :S

Gemela
0

Hjälp, jag får upp den i bifogad fil-knappen men när jag trycker på skicka kommentar försvinner allt jag skrivit och bifogat, utan bild funkar det utmärkt !

SwedenZoo
0

Skicka bilden i ett mejl till SwedenZoo@hotmail.com så kan jag lägga upp den om du vill. Jag raderar den sen.

Med Vänliga Hälsningar Rickard Sjödén

Hemsida: www.SwedenZoo.com Fotogalleri: Flickr.com

Mari
0

Testa idag igen, verkade vara strul igår med att få upp bilder.

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Gemela
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Okey, testar igen :)

SwedenZoo
0

Ååå , den kaninen var söt! Skärpan är underbar! Men som du nämner är gallret där. Men jag tycker ändå om bilden!

KickanW
0

Jättefin bild på otroligt vacker kanin.

Jag hade satsat på att klona bort stängslet, det förstör verkligen det annars så fina fotot. Hade dessutom provat att beskära lite annorlunda i stället för att centrera kaninen, det blir lätt lite ospännande. Och så hade jag provat höja skärpan lite så att det vita är riktigt vitt i stället för smågrått.

Gemela
0

#8 har provat att redigera det men jag är inget profs och jag har inte photoshop, så det är fritt fram att försöka ;)

KickanW
0

Har du orginalbilden kvar? Lägger du upp den kan jag göra ett försök.

Gemela
0

Här är orginalbilden :)

KickanW
0

Jag testade lite fort för att visa hur jag menar, orkar inte lägga så mycket tid på någon annans bild dock så kloningen är rätt kass.

Gemela
0

Tack för att du la ner tid på den :)

Mari
0

Nej redigera den inte! Jag tycker den är bra som den är, gallret stör inte alls :) Det enda jag tycker är synd är att det kanske skulle vart lite mer luft till vänster då kaninen tittar åt det hållet?

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

SwedenZoo
0

Jag håller med, gallret är inte så störande.