KaninKritik :)
Tog denna nu i helgen på en klasskompis kanin. Tyvärr var hon tvungen att vara i en bur därav bakgrunden, men tycker inte det stör så mycket :) Kritik?
Ser ingen bild 
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Det är något fel, jag får inte in den. Den försvinne hela tiden! :S

Hjälp, jag får upp den i bifogad fil-knappen men när jag trycker på skicka kommentar försvinner allt jag skrivit och bifogat, utan bild funkar det utmärkt !
Skicka bilden i ett mejl till SwedenZoo@hotmail.com så kan jag lägga upp den om du vill. Jag raderar den sen.
Testa idag igen, verkade vara strul igår med att få upp bilder.
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Ååå , den kaninen var söt! Skärpan är underbar! Men som du nämner är gallret där. Men jag tycker ändå om bilden!
Jättefin bild på otroligt vacker kanin.
Jag hade satsat på att klona bort stängslet, det förstör verkligen det annars så fina fotot. Hade dessutom provat att beskära lite annorlunda i stället för att centrera kaninen, det blir lätt lite ospännande. Och så hade jag provat höja skärpan lite så att det vita är riktigt vitt i stället för smågrått.

#8 har provat att redigera det men jag är inget profs och jag har inte photoshop, så det är fritt fram att försöka ;)
Har du orginalbilden kvar? Lägger du upp den kan jag göra ett försök.

Jag testade lite fort för att visa hur jag menar, orkar inte lägga så mycket tid på någon annans bild dock så kloningen är rätt kass.

Tack för att du la ner tid på den :)
Nej redigera den inte! Jag tycker den är bra som den är, gallret stör inte alls :) Det enda jag tycker är synd är att det kanske skulle vart lite mer luft till vänster då kaninen tittar åt det hållet?
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
Jag håller med, gallret är inte så störande.