Djurfoto iFokus

Djurfoto

Etikettkritik-lätt
Läst 305 ggr
pidan89
0

Kritik - Blandat

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vill gärna ha kritik på mina bilder.. Och tips :D

Börjar med fölis..

pidan89
0

En till.. denna gång på mamman :D

pidan89
0

Och en sista.. Denna gång på brorsorna Bus och Bajs..

Trollhassel
0

Fölet är så sött! Gillar bilden! Mamman gör en lustig min. Hade velat ha henne framför stenen. Heter katten Bajs?

Med Vänliga hälsningar

Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

BrightGloria
0

Första bilden: Väldigt vacker bild på fölet! Vilken värme och närvaro! Jättesött! På denna bilden tyckte jag inte att det gjorde något med staketen. Det som kunde bättras är väl lite mer space åt det hållet fölet tittar.

Andra bilden: Som tagen ur en saga. Här stör dock staketet och eltrådarna, det förstör stämningen lite. Dock inte mycket man kan göra åt det. Hade nog velat se mer av mamman också.

Tredje bilden: För det första, heter katten verkligen bajs? Kul att gå ut och ropa på den. hihi Grannarna måste undra.
Åter till bilden, den här är verkligen jättemysig och intressant. Gillar att man ser en katt där bakom också. Gillar fokusen på mitten av ansiktet.

Riktigt bra jobbat Pidan89!

//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida

pidan89
0

#3 Tack! Ja, det hade jag med.. Får prova nästa gång :D Nej, han heter inte Bajs.. Simba heter han egentligen men kallas Bajs eftersom han har gasproblem.. Så det är inte så illa som det låter :D

pidan89
0

#4 Tack så mkt! Håller nog med på alla punkter.. Men som sagt, det är lite svårt med staketet.. :D Läs om Bajs ovanför så förstår du säkerligen :D

Denna bild då..

BrightGloria
0

#6 Haha, okej. ;)

Bilden: Jag saknar skärpa och fokus. Bilden är jättesöt, men rent bildmässigt är den inte så bra.

//BrightGloria
- Hemsida

pidan89
0

Lägger upp en lite mindre bild av den, märkte att den andra var så stor..

pidan89
0

#7 Okej, missförstå mig inte.. Men är lite förvirrad bara.. Vad menar du?? Hur menar du med bildmässigt?

BrightGloria
0

#9 Motivet är gulligt men bilden är inte lika bra. Den är oskarp och inte särskilt bra rent fotomässigt.

//BrightGloria
- Hemsida

pidan89
0

#10 Okej, jag tror jag förstår vad du menar :D