OT: Långlediga!
Ängtligen, får man väll säga! Nur är vi alla lediga från skolan i ett par dagar, skönt!
Vad hade ni tänkt hitta på under dessa dagarna då? planerat in något speciellt? 
Mvh. Ida Lundahl
www.idalundahl.com / www.ovarpskaniner.weebly.com
Själv har jag planerat in ett par tävlingar i helgen och en imorgon annars blir det väll att ta de lungt hade tänkt "busa av" mammas häst i paddocken och då följer ju självklart kameran med i högsta hugg ;)
Mvh. Ida Lundahl
www.idalundahl.com / www.ovarpskaniner.weebly.com
Jag har inte planerat in nåt speciellt, blir nog att vara i stallet mycket , och fota. Och en kompis till mig fyller 16 på söndag så jag och en till kompis ska fira henne på lördag, får se vad det blir! :)
Jag ska fota några syskon i min studio på torsdagen, fredag och lördag ska jag jobba på kvällen och på söndagen ska jag ev. stå med på en loppis med saker från djurskyddet jag jobbar på.
All övrig tid ska jag försöka vara så ledig som möjligt och umgås med min pojkvän då vi inte setts på lääänge.
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Jag ska njuta av våra nyfödda kattungar =) Sen på fredag ska jag åka och passa hus och hund över helgen. Så det blir inte mycket gjort alls.
Har en hel del plugg att ta igen. ;) Så det kommer bli ganska trista lediga dagar för min del.
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.
Långpromenader med hundarna och träning. Har även inplanerat att gå två powerwalkrunder i helgen. Sen 18 års fest på lördag kväll. Har även lite plugg som ska fixas tills på måndag.
Trevlig Helg!
Har inte planerat in något, och antagligen kommer helgen bli mycket tråkig. Idag har jag i alla fall målat med akvarell, till bilden i skolan. Blev rätt nöjd! :) Ska försöka rida Draumur någon dag, om mamma har tid att följa med.
Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se
Har hela ledigheten planerad och fullbokad - men tyvärr handlar det bara om skoluppgifter som inte blivit gjorda i tid och sånt som snart ska vara klart. Har till och med bokat tid med mig själv på biblioteket, hehe.
Men det är värt det! Är jag klar på söndag ska jag nog unna mig lite onyttigheter.
Ska bara rita och ta det lungt. Planerade att gå upp tidigt imorgon för att hinna till affären och köpa lite ritmaterial jag saknar. Annars ska jag nog fotografera lite :)
Fixar mitt rum, ritar, fotar, firade katten, tar det lugnt 8)
..Och diskar >.<