Kritik - Hund/ar
Hej!
Skulle bli glad om ni ville ge kritik på dessa bilder jag skickar upp här.
Så man vet vad man kan kan tänk på och göra bättre, till nästa gång. =)
Det är Min Golden kille som leker med sin polare Arrak, och Savita.
Börjar med ett Kort på Boy & Arrak

Skulle vilja se hundarna närmre och från andra hållet så man ser framben och ansikten, ryggar är tråkiga.
Tycker den är bra, dock stör dörrmattan lite. Ur söta öron =)
Kanske utan trädgårdsmöbler och närmre hunden ?

Tycker som Gluskap angående första bilden, lite tråkigt att se ryggarna.
Älskar den andra bilden! Speciellt öronen! Vinkeln är superbra och färgerna är bra dom med. Jag tycker inte att dörrmattan stör alls, utan den hade det nog blivit för platt och tomt där. Gillar den lite slitna dörren också, och stenen är perfa 
Den sista bilden är det väldigt tråkig vinkel på tycker jag. Hade du ställt dig ner på knä eller lagt dig på gruset samt kommit närmare så hade det blivit en helt ok bild. :)
Mvh Sigrid
Bild 1: Spännande bild med fart i, synd att båda hundarna tittar bort annars så hade jag gillat denna mer. Lite synd på bakgrunden men det är inte så mkt man kan göra åt när det gäller såna här bilder
Bild 2: Åh! Mysig bild! Det enda jag skulle vilja ändra här är att det var mindre luft till höger och mer till vänster.
**
Bild 3:** Synd på stolen annars gillar jag färgerna och linjerna som blir från väggen. Jag hade nog försökt gå ner ännu mer i samma nivå som hunden för att få mer kontakt med den. Annars bra jobbat
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se