Häst bilder kritik !!
putt
ingen?

Alla har jätte fin kvalité, Bra Jobbat.
Kritik;
1. Dom långa ögonfransarna döljer ögat prova en vinkel längre ner så du lutar kameran nästan lite uppåt.
2&3. Inget speciellt störande moment.
4. Den svarta hästen blev lite störig då ögat fokuserar lite på den
Jag tycker annars att du är en riktigt lyckad hästfotograf! Fortsätt fotografera!
Bild 1: Lite tråkig bildvinkel, skulle vilja se mer utav självaögat och inte ögonfransarna :) Kanske att hästen tittade in mot kameran också.
Bild 2: Jättefin bild! Verkligen otroligt synd att hästen inte är skarp.
Bild 3: Kul med tre identiska hästar på rad, vet inte vad jag ska säga om denna mer än att den hade nog varit roligare om hästarna inte åt utan tittade åt samma håll eller liknande.
**
Bild 4:** Nej nej nej kapa aldrig benen på motivet. Inte någon bra bild.
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Jag håller med Stirrup och dijete fullt ut!
//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida
Okay
Väldigt söta ponnysar! :)
Skulle rekomendera att inte fotografera hästar (eller djur överhuvudtaget) med blixt, det brukar bli bättre utan. Ser att du har anvätna blixt på iaf den första. Och sedan gör som du gjorde på den andra bilden, gå ner i höjd med hästen. Fotar du en shettis, så sätt dig på huk.
Förtsätt träna, med så söta ponnysar har du goda förutsättningar! Jag tycker nog bäst om bild nr #1. :P
De tre svarta på rad hade jag gärna sett att du satt ned och fotade mer i hästarnas nivå.
Ljusa fuxen i hagen var fin men samma sak där, kanske hade bilden kunnat vara stående?
Söta ponnyer och ganska bra bildkvalite