Djurfoto iFokus

Djurfoto

Etikettövrigt
Läst 339 ggr
Mari
0

OT: Stressigt

Vill bara berätta att jag har det väldigt stressigt så jag har inte tid att vara inloggad så ofta och läsa, kommentera och alllt annat nyttigt. Men som ni märker så går inte sajten under för alla ni andra gör underverk här inne!

Vet ej när jag kommer att komma tillbaka ordentligt igen, har fått sommarjobb som slutar den 14/8 så då kanske? Men som det ser ut just nu så är jag allt för stressad och har för mkt på mitt schema så jag kan inte vara aktiv här. Förhoppningsvis är jag tillbaka igen om en vecka eller två, måste bara få min värld att sakta ner lite.

Ha en underbar sommar, passa på att vara ute i solen och fota massor! Jag vill ha mycket att kommentera när jag är tillbaka. Självklart försvinner jag ej helt men kommer bara kolla in lite då och då.

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Metinia
0

Jag tycker att ni Medarbetare ska ha en stor eloge, för ni har lyckats dra igång sidan ordentligt. Innan var den ganska lam, tråkig och hade få aktiva medlemmar. Nu är den riktigt livlig och trevlig. Mycket aktivitet. Så ni borde faktiskt med all rätt kunna luta er tillbaka lite och låta oss medlemmar sköta "snacket" ett tag. Som du säger, vi kan också göra underverk, Flört.

Katter3
0

Håller med Metinia! Glad

Hoppas att din sommar inte blir alltför stressig Stirrup!

Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

Yessica
0

Låt inte datorn ta över livet, det finns alltid kvar, bättre att ta hand om det riktiga först. Glad Ha en bra sommar och hoppas du lyckas få din värld att sakta ner en aning så du hinner njuta!

Ha en bra dag!

Medarbetare på tävlingshundar.ifokus
http://www.freewebs.com/sting-pippi

IdaL
0

Det är lungt, jag tar hand om forumet *fniss* nej men skämt osidå! Hoppas du får lite mer tid över men som #3 säger, låt inte datan ta över livet! Njut istället av de härliga värdet och glöm inte snacka med din kamera lite med ;)

Pandy
0

Säger som de andra, låt in datorn ta över.
Hoppas du får det bra på sommarjobbet och glöm inte bort kameran;)

Mari
0

Nädå kameran glöms inte bort, kom nyss hem från en 3dagars hopptävling för Ponny, lokal nivå. Så nu vill jag nästan ha lite semester från kameran Flört Känns som den vuxit fast i handen min…

Nä datorn tog över ett tag men nu får jag kämpa tillbaka, nu i veckan ska jag försöka ta tag i allt jag skjutit upp, vilket jag måste sluta med! Så förhoppningsvis ser ni mig inte något alls till veckan Flört

Ni sköter detta jättebra allesammans! Glöm inte att vara ute i solen som sagt och fota, vill ha massor av bilder att kommentera senare Skrattande

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Emelie-E
0

Jag är också borta lite nu. Men ni verkar klara er utan mig^^