Djurfoto iFokus

Djurfoto

Etikett: kritik-lätt
Läst 394 ggr
Bleenda
0

Kritik parande sländor

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Skulle vilja ha lite kritik på dessa sländor som jag lyckats fånga.

[hilevij]
0

Riktigt, riktigt fin bild. Fin skärpa, och härliga färger då sländorna verkligen sticker ut ifrån det brungörna sticket.

Deklol
0

Fin vinkel och taget i det rätta ögonblicket! :) Jag kan dock inte hålla med #1 om att skärpan är fin… den är ganska pixlig och för mörk :/ Sen om du har beskurit bilden tycker jag du ska lämna mer mellanrum uppåt, så att inte sländan tittar in i en "vägg" om du fattar vad jag menar :)

Annars en fin bild som sagt! :D

Bleenda
0

#2 Jag ville behålla så mycket som möjligt naturligt, därav att bilden är lite mörk.

Sen har jag minskat bilden ganska mycket för att den inte ska "lånas" av andra.

Tack #1#2 för en fin kritik.

Fram med mer kritik på bilden. Bra som dålig.

[Chayar]
0

Häftig!

Bra skärpa och man får en känsla av att det är på riktigt man ser dom! Bra fångat men som Deklol säger, mer mellanrum uppåt!

hyltebarn
0

Helt underbar!
Fina färger & skärpa.
Att du lyckades fånga en sån bild!!!
Gillar även bakgrunden.

/Saralindh
Hyltegårdens kaniner, (hemsida m.m kommer)

Deklol
0

På med logga så minskas risken att den "lånas". Då kan du visa vad den egentligen går för :). Skärpa är viktigt, för mig iallafall :D

Bleenda
0

#6 Loggan klonas bort utan problem. Ska man ha en effektiv logga ska det vara  en vattenstämpel som sitter direkt på bilden.

Så man får ta bilden som den blir på nätet. Orginalet har man ju själv. Jag har nämligen råkat ut för bild stöld (som många andra) och bilder jag är riktigt nöjd med sänker jag nivån på när jag ska visa upp för kritik.

Tack för kritiken #4 och #5 Kul när bilden gillasSkrattande

Deklol
0

#7 Jo det är sant, men hur ska vi kritiserare veta att du sänkt kvallen om du inte skriver ut det? :P
Det är en sjukt fin bild, och är originalet så som jag förväntar mig så är det en riktig PANGBILD också :D Bra gjort