Djurfoto iFokus

Djurfoto

Etikettkritik-lätt
Läst 491 ggr
Lillgards
0

Kritik - hund

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej!

Hade vart kul att få lite kritik på mina foton, precis börjat så är helt grön! :) Men håller på att lära mig och läsa en massa böcker, jätte kul! :)

/Malin

Lillgards
0

Bild 2

Lillgards
0

Bild 3

Lillgards
0

Bild 4

Lillgards
0

Och bild 5, kanske inte så bra men tyckte att den var lite rolig, känns som man var helt på fel sida! :)

Moa-16
0

Vilka fina hundar. Vargar nästan;). Ur gulliga!.

Alla foton tycker jag är fina. #3  #1 Gillar jag nog mest:D. Om hunden på #0 Skulle ha tittat lite mer mot kameran hade det nog blivit bättre. Och den sissta var häftig en riktig hund flock. Jätte fina bilder. Fortsätt så!.

Lillgards
0

Tack! Ja, de är min lilla vargflock! :)

I´ll do my best! :D

Fairytail
0

Jag tyckte att bilderna var helt underbara! Det ända som störde mig lite var på andra bilden (inlägg #1) och det var människan i bakgrunden. Sen tyckte jag även att kopplet på den bilden störde lite, men det var ingenting som så att säga förstörde bilden. Enligt mig.

Jag älskar verkligen den tredje bilden! Så vackra och intelligenta ögon!

Lillgards
0

Tack! Ja, de va lite synd med människan i bakgrunden och kopplet. Men de går att "trolla" bort! :) Tyvärr kan jag inte ha dem lösa men tur att de finns PS. mm!

Pandy
0

Håller med ovanstående, jättefina hundar och lite synd med människan och kopplet. Är det Husky hundar…eller hur de nu stavas?:P

Lillgards
0

Tack! :)

Ja, de har du helt rätt i, de är Siberian Huskys! :)