Kritik: Mina katter
tycker själv att det var synd att telefonen låg i vägen där.
Vackra katter du har! Dock känns bilden vädligt rörig med allt i bakgrunden samt i förgrunden tänk på att placera dina modeller i en så ren bakgrund som möjligt så att blicken faller på katterna och inte på bakgrunden.
Kompositonen är bra och gillar att du har centerat de båda katterna. Dock hade jag velat ha med båda katterna nu har du klippt av katternas bakben och rumpa
Vad gäller ögonen är jag inte så förtjust i "blixt-ögon" dvs. när ögonen lyses upp pga av blixten och blir gröna/gula/röda.
Ljuset är ganska skarpt på bilden vilket kommer från blixten där de vita på katten till vänster har frätt ut dvs. att de vita är helt vit och man inte ser några detaljer i det.
I övrigt är det en fin bild och en sådan bild man vill ha på sina katter! :D
Kom ihåg att sätta "Kritik" framför när du efterlyser kritik annars är det svårt att avgöra om man vill ha kritik eller visa upp bilden.
Mvh. Ida Lundahl
www.idalundahl.com / www.ovarpskaniner.weebly.com
#2 Jag vet att bilden inte är bra kritik-mässigt, men jag ville nog egentligen bara visa upp bilden.
Men själva kompositionen i en neutral bakgrund hade gjort bilden bra, men nu knäppte jag bara en bild när dom låg så där med huvudet mot varandra och det var kul att se deras ögon i olika färg som speglar deras personligheter på nåt sätt 
Jag gillar bilden! Dom ligger i en väldigt gullig position tycker jag. Fin bild!! :)
http://hannnafoto.blogg.se