Kritik-Kaniner

Fina kaniner! Tycker däremot att det saknas skärpa och bakrunden är brusig på bild 1 och 2.

okej, tack

Överlag söta bilder, testa att ta bilderna utomhus och inte i buren (det är rätt tråkig miljö) tills nästa gång :)
#0 Söt bild som jag tror hade passat bättre i stående format, så att man inte får med lika mycket av de störande detaljerna i höger. Kaninen känns aningen oskarp, och bakgrunden är brusig. Färgerna är fina, men jag saknar kontakt med kaninen (hade gärna sett mer av ögonen).
#1 Jättesöt liten kanin! :) Kaninen känns däremot oskarp, och bakgrunden är brusig. Det känns som om bilden är tagen lite ovanifrån, testa att gå ner till kaninens höjd när du tar bilden och få kaninen att vara uppmärksam på dig. Färgerna och ljuset är bra, men den ljusa fläcken i högra hörnet stör.
#2 Även här får du tänka på att gå ner till kaninernas höjd, som jag skrev ovan. Synd att den stora träkanten är ivägen och delvis skymmer kaninerna. Annars är det en fin bild, skarp och utan brus.
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

Dom två första bilderna saknar fokusen och skärpan och dom är även lite brusiga. Den tredje bilden kunde blivit bättre om du gick ner på huk. Så man kommer i djurets höjd liksom. Uppifrån blir aldrig riktigt bra på djur. Håller även med #6 om att det blir finare att ta bilderna utomhus och inte i buren, det är inte så fint med bajset och höet i bakgrunden och matskålen som kikar fram
Men söta kaniner och bra tänkt.
Ha en bra dag!
Medarbetare på tävlingshundar.ifokus
http://www.freewebs.com/sting-pippi