Kritik - Hundar
#0 Gillar den starkt, har inte så mycket att klaga på mer än det kanske skulle ha varit en aning mer luft framför.
#1 Jättesöt hund! Saknar även här luft till höger som på den första bildern.
#2 Den sämsta bilden även om alla var jättefina med bra skärpa och färger. Tycker man ska vara i jämnhöjd med objektet man tar på.
Måste tillägga att alla hundar är otroligt söta:D
Är det dina?:)
#3 - Tack - Tyvär är alla inte mina hundar. Den första hunden är min lilla Diablo :)
Första bilden gillade jag, de andra var tagna ur lite märkliga perspektiv. Enligt min mening kommer hundarna inte riktigt till sin rätt på andra och tredle bilderna. Första bilden är däremot mycket bra!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Den första hunden vill jag krama om! Så mysig :)
Bilden är jätte fin och du har fått till fina färger, men som #3 sa, jag skulle vilja ha mer luft framför för att få en aning om vad han tittar på.
Bild två är fin men ganska tråkig eftersom det är vanligt med sånna bilder. Prova att mixtra lite med färgerna i photoshop om du har. Då blir den kanske roligare att titta på.
Bild 3 Du borde ha satt dig i hundens nivå.
Men i övrigt är det jätte fina bilder, speciellt 1a som föll mig i smaken.
Fortsätt fota!

#0 Jätte bra bild, men hade gärna sett mer luft framför och ovanför.
#1 Underbar bild, men hade gärna velat ha mer luft bakom hunden + att kopplet stör lite.
#2 Söt hund men hade nog tyckt bättre om bilden om den inte varit tagen uppifrån utan i jämnhöjd med hunden och utan störande koppel.
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Till Alla - tack !
De 2 första bilderna var superfina. Den Tredje bilden var oxå fin men som sagt i jämnhöjd med hunden och utan koppel hade gjort bilden bättre.