Härliga djurbilder. Men jag tycker den första kunde beskäras i höger sida så de tre främsta kommer mer i blickpunkten

#2 Håller inte med, då blir ju de till höger avkapade mitt i
Fler som tycker något?

*putt*!
Ni är väldigt tysta på det här forumet…
Väldigt härliga bilder, fridfulla men samtidigt vaktande djur. =) fina färger
MVH Sofia
Medarbetare Akvariefisk.ifokus
Jag gillar första bilden bäst. Lite vykortskänsla över den liksom :)

Jag gillar också det första bilden bäst, men båda två var ändå jättehärliga! :)
Ljuset och färgerna på den första bilden var väldigt fina. Den andra bilden skulle du kanske kunna förstärka färgerna en aaaning på, iaf i gräset. Jag tror det skulle bli snyggare, men det är ju en smaksak. :)
Jättehärliga bilder, och jättefina färger. Djuren ser pigga & intresserade ut när du tog bilden, bra jobbat!

Kan tillägga att jag inte gjort något med dem, bara minskat, annars är de helt i orignal
Ska se vad som händer om jag ändrar lite färger
Vad är det för rött dom har på ryggen??
Jag älskar bilderna och fåren är fantastiska.. Synd att se är sprayade!
#10 Man märker får med sprayfärg när de behandlas på bete (ex avmaskas eller behandlas med annat paracitmedel, så att ingen blir behandlad två hånger)
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
#10 det kan även vara när Bocken para dem så man vet vilken Bock som är pappa om man har flera olika bockar. så har Bocken en färgdosa runt magen.
# 12 Jasså? Det har jag aldrig hört talas om :) Tack för den upplysningen.. Fåren på bilden som ser så kyska ut (bortsett från att de har lamm)… Nu blir man ju generad om man får syn på ett färgat får :)
Vi brukade märka grisar med sprayfärg när de fått järn innan de blivit öronmärkta :)
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
Man märker även lamm och tacka med siffror/bokxtäver/symboler för att veta vilka som hör ihop. Finns en del som kommer bort ifrån sin mamma.
TS: Vart är bilderna tagna?
Älskar bilderna, bara staketet inte hade funnits med så hade dom varit super! :)
Väldigt fina !
Super härliga, ljuset, stämmningen, ja allt !
Bra ! :D

oj vilken gammal tråd ni grävt upp =O Skoj ;)
Superfina bilder du tagit (:
Fixad rubriken, glöm inte skriva "Kritik" framför när du söker efter kritik. (vet att det var ett helt år sen men säger det så att du vet det bara)
I övrigt håller jag med #7 snygga bilder =) Fast ser lite läskigt ut med färgen ;) tycker det ser ut som om den inte har något ull där.
Mvh. Ida Lundahl
www.idalundahl.com / www.ovarpskaniner.weebly.com