Djurfoto iFokus

Djurfoto

Etikettkritik-lätt
Läst 458 ggr
denisesalomonsson
0

Kritik - Hund

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Skulle vilja ha kritik på de här två  bilderna som ja fotade idag på min morbrors hund, sista dagen tsm med honom. Gråter

**1.
**

denisesalomonsson
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

2. Jag vet oskarp, men gillar den på nåt sätt :)

catlins
0

Tycker om den första bilden mycket, han ser ut att veta vad som ska hända på nåt vis…

Besök mig gärna på Ronias matte

MyTwiggs
0

Blev han avlivad?

Första bilden gillade jag…

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

denisesalomonsson
0

#2 okej, tack (:

#3 ja, om några dagar.

Tack!

Moa-16
0

Fina bilder. Varför ska han avlivas?Förvånad

denisesalomonsson
0

#5 tack! alltså det är svårt att förklara, han är väldigt stressad av sig hela tiden, vart sen han var liten och han kan inte vara hemma själv då blir han helt knäpp och gnäller, är orolig och grannarna klagar hela tiden. Somsagt svårt att förklara men han är typ sjuk också :/

FeliciaS
0

Bild 1 - Fin bild med härlig, mysig känsla :) Bra skärpa och fokus på motivet. Väldigt synd att skuggan faller just över första delen av bilden, det har gjort att solen fallit på hundens sida som nu är utfrätt. I princip så känns bakre delen av bilden överexponerad, och den främre aningen underexponerad.

Bild 2 - Jag håller med dig, den här bilden faller mig i smaken :) Tycker om den mjuka känslan! Hela bilden känns dock lite ljus, himlen och hundens rygg är utfrätt. Annars en härlig bild, som sagt, hade varit intressant att se den där hunden är skarp.

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

Yessica
0

Jag håller med #7 i hennes tankar Glad Även jag gillar bild 2, den blev rätt häftig! Bra där!

Ha en bra dag!

Medarbetare på tävlingshundar.ifokus
http://www.freewebs.com/sting-pippi

Frudis
0

#0 Åh! bilden hade varit så fiin om bara ansiktet på honom hade varit liite ljusare :)
#1 Tyvärr faller inte bilden mig i smaken men det var ett annorlunda sätt att tänka på och det är alltid bra att komma på något nytt :)

denisesalomonsson
0

#7, #8, #9 tack så mycket!

Pandy
0

#0 Gillar den mkt! Härliga färger och skärpa.

#1 Gillar den, lite annorlunda men inte lika fin som första enligt mig.

Synd att den fina hunden ska avlivas:/
Men fota på, gillar bilderna:D

IdaL
0

håller med #7 angående första bilden dock inte ang andra bilden så skriver lite egen kritik på den

Bildnr 2 - Denna bilden gillar jag väldigt mycket precis sådan bild som jag gillar. Gillar att det inte är någon skärpa på hunden eller något annat och skulle defenitivt inte vilja se den skärpt det hade förstört känslan enligt mig ;) Att en liten del av hunden och himmlen har blivit utfrätt gör inget för hade de inte varit det hade gräset och hunden blivit underexponerat. Snyggt jobbat, keep up the good work! Skrattande

denisesalomonsson
0

#11 tack :)

#12 oj, tack så jättemycket! :)

denisesalomonsson
0

putt!