Djurfoto iFokus

Djurfoto

Etikett: djurfoto-ifokus
Läst 322 ggr
IdaL
0

Veckans fråga: Vad är ditt...

**Vad är ditt mål med ditt fotograferande?
**Motivera!

IdaL
0

Mitt mål är att hitta min stil inom fotografi. Jag vill kunna ta bilder som är anorlunda och inte går att jämföras med andra. Jag har börjat arbeta med att få fram roliga kompositioner så nu börjar det kännas som den här stilen är påväg.

Mina mål upptaderas ju efter varje gång jag nått upp till mitt mål därför förändras alltid mitt mål någorlunda från varje gång. Ibland kan jag ha enkla mål och ibland lite svårare mål. Mitt största mål är väll att kunna bli igenkänd dvs. folk kan säga "Det är hon Ida Lundahl som står och fotar där" visst har jag kommit en bit påvägen för på hemmaklubben vet alla vem jag är men jag vill att kretsen ska bli större så det arbetar jag med.

AnneN
0

Mitt mål är att kunna ta fina bilder på djur, speciellt hundar och speciellt mina egna djur.

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Mari
0

Har inga riktiga mål just nu mer än att bli bättre och bättre.

Vill i höst när jag är arbetslös kunna jobba mycket med studiofotografering och lära mig massor om det, det är mitt största mål just nu

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Martin
0

Har inga dirketa mål uppsatta med fotograferingen. Skall försöka komma ut och fotografera mer, det är väl mitt främsta mål.

Ett avlägset mål, som kommer när jag skaffat lite bättre utrustning samt lagt undan en slant är att fotografera de 5 stora (björn, varg, lo, järv och människa) och göra en utställning, antingen i samband med någon form av naturmässa eller på nätet. Djuren skall fotograferas i vilt tillstånd, och i Sverige är tanken. Jag är dock medveten om svårigheterna med det (framförallt om man bor i Malmö) men som sagt, mål behöver inte vara lätta.

mvh Martin

Wilse18
0

Att få så mycket uttryck i bilden som möjligt, jag vill ha ett budskap och sen vill jag att det ska se snyggt ut med detaljerna i rätt skärpa och färger mm Skrattande

MoaW
0

jag har egentligen inget speciellt mål, fotograferar för att jag tycker det är kul Glad Men ett ständigt mål är väl att hela tiden försöka bli bättre och lära mig mer. Att nån gång kunna tjäna pengar på fotograferingen vore ju jättekul, men ingenting som jag har som mål.

HundGlädje.nu - Hundkurser, Dogwalking och Fotografering.
För ökad kontakt och förståelse.

tsset
0

Mitt mål är att få jobba med det jag gillar på heltid, jag vill kunna leva på mitt fotograferande. Jag har som mål att utveckla min egna stil vilket jag tycker är jätteviktigt, jag vill kunna förmedla en känsla och händelse i bild, berätta utan ord. Jag vill att det ska synas på håll att det är min bild, jag har som mål att bli anlitad för att jag är bra på det jag gör.

Och jag har en lång väg framför mig, men jag tror på att sikta in sig på ett mål med hela hjärtat. Är man tveksam på vad man vill är det svårt att komma dit men har man ett tydligt mål kommer resan dit bli mycket lättare. Och nu snackar jag om livet i allmänhet och inte bara fotograferandet i sig ;)