Kritik - Exotiska djur
Var på Helsingborgs tropikarie idag med min syster och mamma. Har använt Nikon D40 + 55-200. Hög Iso och Manuell, hög exponering. Passade även på att inviga min nya logga, ville ha något enkelt men snyggt. :)
Kritik tack!

Jättefina bilder, hade dock varit bättre om du fått med hela hajen på 2:an och ha 3:an i färg, fiskar har ju så mkt färger så det är så fint att se dem i färg. (:
GUUD vilken gullig surikat, älskar den bilden, ljuset, vinkeln, ja allt!
fiskn hade vart bätte i färg som sagt mn gillar själva bilden :)
hajen hade ju varit bättre om it dt där svarta hade vart med "/
Älskar också bilden på fågeln, jätte fin!
BRA JOBBAT!
Mvh
Daniella - hobbyfotograf

Gillar Papegojan om så är' mest, den blev mest skarp och har bäst ljuskälla.. (Enligt mig) Gillar att ljuset kommer underifrån och framhäver fågelns näbb fint :D

#5 #6 Tack, kan hålla med om fisken, men ljuskällan var dålig så den är grådaskig, då tyckte jag det var bättre med en hel svartvit :)
#7 Tack :) Den är min favorit också.
Bild 1 - Vid första anblick dras mina ögon tyvärr snarare till "stubben" som surikaten sitter på, än surikaten själv. Det beror troligen på att stubbens skärpa är aningen bättre än djurets. Eller så beror det på mina ögon. ;-)
Men när min blick sen dras till helheten ser det fantastiskt bra ut. Bravo!
Bild 2 - Häftig bild! Dock hade jag önskat att det svarta inte hade varit med, det stör bilden lite. Det kanske går att beskära bort det?
**
Bild 3 -** Jag instämmer med #5 angående denna bild. Jag skulle helst se den i färg. :-) Det gör nog hela bilden mycket intressantare och liva upp det hela.
Bild 4 - Underbart fin bild! Jag har ingen mer kritik än så att ge om denna bild. Den är fulländad som den är.
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.