Kritik - Utställning
I våras fanns min utställning Take me to the next generation att beskåda på Örnsköldsviks museum och konsthall under en period av 3 veckor. Den blev mycket större än vad jag hade trott och jag fick väldigt bra och uppskattande kritik från besökarna och inte minst av museumets chef.
Vad tycker ni?
Målet var att ta bilder som ingen annan tidigare har gjort, bilder som går rakt in i hjärtat och som berör.

Otroligt vackra bilder :O
Det känns som om att Lejonet kollar rakt igenom en! 
Japp jag tycker att du har lyckast med ditt mål :)
De känns sorliga på något sätt så mig berör de
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
*putt
Wow, vilka bilder! Imponerande.
De berör mig verkligen. Varje bild framkallar en stark känsla.
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.
Säger bara tre ord, jag älskar det! Tycker verkligen du lyckats med ditt mål är speciellt förtjust i zebran och lejonet.
Mvh. Ida Lundahl
www.idalundahl.com / www.ovarpskaniner.weebly.com
Härliga bilder! Tycker du fått till känslan riktigt bra i bilderna, framförallt de två första :) Bilden på apan känns lite för mörk.
Vart är bilderna tagna?
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus
Wow, otroligt vackra bilder! :D Zebran skulle jag lätt vilja ha upphängd på min vägg! (Älskar kombinationenn svart-vitt…)
#8 Bilderna är tagna på Kolmården och Parken zoo (Eskilstuna). Apan är fotograferad på tropicarium på Kolmården och det var otroligt svårt att fota där på grund av ljuset. Dock är det tycke och smak när det gäller ljuset på bilden, självklart!
#9 Alla motiv är till salu, läs mer på min hemsida www.pernillalarsson.se, klicka på den högra bilden och sedan portfolio. Där finns det 11 motiv till. 
fastnade verkligen för bilden på zebran! den var helt underbar och annorlunda. älskar ränderna som går åt flera olika håll och att allt verkligen är svart/vitt i hela bilden. riktigt snyggt!