Djurfoto iFokus

Djurfoto

Etikettdjurfoto-ifokus
Läst 522 ggr
IdaL
0

Fokus på!

Hej!

Nu ska vi införa en ny liten rolig grej. Jo, varannan vecka kommer jag till att slumpa en medlem som jag sedan kommer kontakta med frågor så som din kamera, om dig etc.

Jag kör igång med aktiviteten denna veckan så håll koll i era mejlboxar! Medlemmen slumpas som sagt fram men man kan dock inte bli vald mer än en gång.

Jag kallar det Fokus på: IdaL dock bytas ju mitt namn ut mot själva medlemmen som får stå i fokus då. Hoppas ni gillar idén och som sagt håll koll i mejlboxarna!

[Hilo]
0

Spännande Skrattande

Metinia
0

Vad roligt! Det var en kul idé! Fast varje vecka kanske är lite ofta? Artiklarna (för det antar jag att det blir) kanske kan komma varannan vecka eller så? Så alla hinner se och läsa dem och så medlemmarna inte hinner ta slut för snabbt, ;P.

IdaL
0

#2 Citerar från huvud inlägget

…införa en ny liten rolig grej. Jo, varannan vecka kommer jag till…

Det kommer endast vara vannan vecka precis för att det du nämner att alla ska hinna läsa det och desutom för att sk. vanliga artiklar också ska få vara lite i centrum =)

Metinia
0

#3: ooops, läste visst lite slarvigt… Oskyldig

Katter3
0

Vilken rolig idé!

Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

NettanLindholm
0

rolig idé att verkligen få alla medlemmer att hamna i fokus nån gång :)

Mari
0

Ja det ska bli spännade och roligt att köra igång detta!

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Gemela
0

Håller med, superbra idé :)

IdaL
0

Roligt ni gillar idén :) Kan avslöja att fokusmedlemmen har numera blivit vald men jag avslöjar inte vem det är förens denne har svarat och artiklen är ute.

dijete
0

Kul! :)

nadnadiine
0

Nej vad kul!

KickanW
0

Slumpas det mellan alla medlemmar? För det finns väl antagligen en rätt stor drös som inte alls är aktiva, vilket kanske är lite tråkigt.

Jättekul idé i alla fall!

IdaL
0

#12 Nej de slumpas inte under "medlemmar" utan jag slumpar mellan olika trådar i olika trådar just för att vi vill ju helst vill ha någon som är aktiv. Jag blundar, klickar bläddrar stopp, och där är den lycklige. ;)