Djurfoto iFokus

Djurfoto

Etikettkritik-lätt
Läst 531 ggr
[Majbot]
0

Kritik - Hund

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej :)

Jag tog idag ett par bilder på min och min kompis hundar så det hade varit kul med lite kritik :)

[Majbot]
0

andra…

[Majbot]
0

tredje..

[Majbot]
0

och fjärde.

[Majbot]
0

43 st som läst men ingen kritik? :/

[Majbot]
0

Putt*

[Majbot]
0

Putt*

IdaL
0

Bild 1 - Jätte fin bild :) Fina färger, söt hund och bra skärpa. Dock är den lite över exponerad bak på hunden vilket är lite synd annars tycker jag att den är super fin, gillar de korta skärpedjupet och att de känns så passt mjukt att kolla på bilden. Bra jobbat!

Bild 2 - Denna bilden tilltalar inte mig lika mycket eftersom att den är väldigt överexponerad i huvudet. Jag tycker även det är väldigt tajt med luft runt om hunden och hade velat ha det luftigare, känns även som lite fågelperspektiv. Men även här är färgerna fina och skärpedjupet är verkligen värd en tumme upp!

Bild 3 - Denna bilden är super fin! Gillar hundens ögon och färgerna har blivit toppen i den. Dock tror jag att den hade passat bättre liggande då de hade blivit mer luft åt de håll hunden kollar åt, försök att ha en regel om att alltid ha mer luft åt de hållet ditt motiv kollar åt annars kan det kännas som om motivet är påväg ut bild.

Bild 4 - Jag gillar denna bilden mycket även om den är fyrkantig och har avkapade bitar, super bra! har ingen direkt kritik att ge på den faktiskt ;) Bra jobbat! kanske de blåa är liiiite störrande Flört

Jag vill även säga vad du skrev i #4 dvs. med at 43st har läst tråden det menas med att den har öppnats 43 ggr dvs. du själv kan ha öppnat det 10ggr, hehe, förstår du? Skrattande

[Majbot]
0

#7 Tack så jättemkt för kritiken uppskattas mkt :D Och ja, jag förstår nu med att tråden "öppnas" ;)