Kritik: Fjäril
Ja, nu har våran oregano på baksidan börjat blomstra i full beredskap och det är är en enorm rabatt med bara vildoregano, så där finns fullt av mysiga humlor och fjärilar.
Ja, fotat lite osmart med telezoom objektiv, men det mindre var ju försvunnet för då, och jag ville hinna fota innan molnen kom.
Ni får gärna berätta vad det är för en fjäril också. Bilden är även helt oredigerad.
Not your mom, not your milk.
Mycket vacker fjäril och bilden är inte tokig den heller.
Tycker att di har lyckats fint med att få fjärilen i full skärpa medan det andra är suddigt. Det enda jag skulle vilja se är en annan bakgrund men det är ju inte så lätt att hinna med när man får syn på en fjäril sådär :)
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
Kan bara hålla med #1, jättefin bild men synd med bakgrunden även om du inte kan göra något åt det precis:)
Vackert och somrigt 
Mycket vacker bild på fjärilen.
Det där var jättesvårt att säga! Kan inte komma på vad för fjäril det kan vara.
Det den liknar mest tycker jag är en Allmän Nätfjäril, men de svarta prickarna istället för fortsatt nät-mönster är verkligen förvirrande.. O.o Å andra sidan kanske det skulle kunna vara en lokal form av allmän nätfjäril där nät-mönstret har tillbakabildats lite…?
Jag vet inte, det där var ett mysterium för mig, men åandra sidan så är jag juh ingen extert!
Väldigt vacker bild iallafall :D
#0 Släng in bilden på "svensk natur ifokus". Där kan dom nog säga vad det är för sorts fjäril.
Det är väl en pärlemofjäril? :)
/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin
#7 ÅH! Jo det har du nog helt rätt i! :o
Fin bild på en silverstreckad pärlemorfjäril! 
Olle
Håller med #1, Men verkligen super fin bild! 
Mvh. Ida Lundahl
www.idalundahl.com / www.ovarpskaniner.weebly.com
Tacktack för kritiken. :)
Not your mom, not your milk.

Superfin bild ! 
Håller med #1, men bilden är jättefin! :)