Djurfoto iFokus

Djurfoto

Etikettövrigt
Läst 557 ggr
Metinia
0

www.isabel.webb.se

Nu har en ny design kommit upp på min hemsida. Vad tycker ni? Någon som vill göra länkbyte?

www.isabel.webb.se

Missel
0

Snygg, dock så syns scroll i menyn och på headern.

Mari
0

Fixade så att länken fungerar som den ska :) Glöm inte att skriva http:// i början av ditt www när du länkar så blir det inget problem sen :)

Jag tycker att din design var lite annorlunda, men inget större fel på den vad jag kan se nu när jag kollat runt lite snabbt.

Jag gör gärna ett länkbyte!

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Metinia
0

#2: Tack för att du fixade länken. Jag lägger till dig direkt i min länklista, :)

Metinia
0

Uppdatering: Liten ändring i designen (var tvungen att ta bort en liten kul detalj), men nu ska den fungera bättre för olika webbläsare och skärmupplösningar (hoppas jag i alla fall).

Mari
0

Jag lägger till dig så fort jag kommer hem :)

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Metinia
0

Uppdatering i Portfolion. Nya bilder i Hästar: Porträtt och Rörelse, Dressyr och Hoppning. Även nya bilder i Naturdetaljer och Experiment.

dirdib
0

jag tycker att länkar i menu är inte riktigt synliga men annars fint!

Metinia
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Snart ska jag lägga upp den ny design, men jag behöver lite hjälp med att välja en bild som ska vara i högerkanten utav designen. Jag har tagit fram tre bilder (på en söt kissemiss, ;)) och nu skulle jag vilja höra eran åsikt. Vilken bild gillar ni bäst?

Här kommer de tre bilderna --->

dirdib
0

bild 2

Metinia
0

Uppdaterat: Äntligen ny design/layout. Nya bilder i så gott som alla kategorierna i Portfolion (har gjort en ganska stor rensning så det inte är så många bilder och kategorier, lite färre nu). Har framför allt fixat till hästbilderna i Portfolion så de ligger i tre kategorier och inget annat.

Jag tar gärna emot lite kritik på den nya layouten.

Inlägget är låst för nya kommentarer