Djurfoto iFokus

Djurfoto

Etikettkritik-lätt
Läst 502 ggr
Fototokan
0

Kritik: And som putsar sig

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej!!

Jag skulle gärna vilja ha kritik på denna bild Skrattande

hyltebarn
0

Fin! Har ingen kritik att ge så puttar upp den :)

/Saralindh
Hyltegårdens kaniner, (hemsida m.m kommer)

Fototokan
0

hehe Tack!! men vad menas med puttar?? Tungan ute

IdaL
0

#2 Att man puttar upp tråden så den hamnar på "senaste inläggen" Dvs. hamnar först så att folk kan se den Flört

Fototokan
0

#3 Aha Tack så mycket! Skrattande 

Men är det ingen som har kritik att ge??

IdaL
0

Jag har suttit och kollat på bilden ett bra tag nu och kan inte komma på någon direkt kritik på bilden. Du har fångat en härlig känsla i bilden, gillar verkligen ljuset i bilden den ser så härlig ut. Jag hade nog velat ha den lite närmare så att man endast sett ett trar strån vid sidorna av anden. Bra jobbat Skrattande

Fototokan
0

Tack så jätte mycket!! VerkligenSkrattandeSkrattande Det responsen hade jag inte direkt räknat med Förvånad 

Tack!

KickanW
0

Det första jag imponeras av är det jättevackra ljuset och att fokus verkligen ligger på anden. Kompositionen är lite tråkig dock eftersom anden är centrerad… Jag hade hellre sen den mer i något hörn samt lite närmare.

Adrina
0

Håller med #7 Älskar ljuset och färgerna, kompositionen är ganska tråkig och centrerad, men för övrigt gillar jag den mycket!

denisesalomonsson
0

Håller med #5, jättehärlig bild! :)

Claudia90
0

finns inge dålig kritik att ge! väldigt vacker bild , med anden i fokus verkligen

Pandy
0

Älskar ljuset i bilden, säger som de andra att de var lite tråkig komposition men annars finns det inget mer att säga.