Kritik Gräshoppa

Wow, Döhäftig! Riktigt bra skärpa. Cool bild helt enkelt 
jätte häftig. Men tror den skulle se bättr ut i färg;P
Helgrymma bilder! Jag gillade absolut den i färg mest, fast jag är inte mycket för svartvitt förstås =)
Tackar.
Visst är färg bäst.
Men ibland är det kul att testa något annat.

Jättesnygga båda två! Bra fångat, och häftigt med vattendropparna 
Ha en bra dag!
Medarbetare på tävlingshundar.ifokus
http://www.freewebs.com/sting-pippi
Superhäftig!
/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin
Tackar och bugar.
Jag gick ut och skulle fota lite vattendroppar och rätt som det var satt den lilla på en blomma mitt bland alla droppar.
"Det är tillfället som gör bilden"
mycket snyggare i färg ;) men om du höjer kontrasten i den svartvita blir den säkert också bättre :)

Mkt finare i färg :) bra jobbat!
Jättebra bild! Snyggt med vattendropparna!
Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se
Skitbra! Fast jag skulle gärna vilja att det skulle vara lite mer luft under, men det är bara ja :P
Kul att ni gillar bilden.
#13 Jag tycker bara det är roligt med olika tips och råd. Det är ju det man ska lära sej av.
Fantastiskt!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
Riktigt fräsig! Gillar den faktiskt bättre i färg :) Bra jobbat! kanske som #13 säger liite mer luft under ;)
Mvh. Ida Lundahl
www.idalundahl.com / www.ovarpskaniner.weebly.com
#16 Tack ska du ha.
Vi får väl se vad jag kan göra med bilden
Själv är jag rätt nöjd med bilden och beskar den lite medvetet så bilden blev som den blev.
jättesnygg bild verkligen!
Supersnygg bild, tyckte den var snyggast i svartvit. (:
Tack ska du ha. Kul att du gillade den svart vita. Där ser man vad vi är olika. Bara kul

Svartvitt bäst!
Vad kul. En till som gillar s/v
Gillar bägge även om den i färg var snyggare den här gången:)
Skulle man kunna få veta vad för objektiv och inställningar du använde dig av?:)
Grymt 
#23 Jag använder mej av en Canon 450 och hade kitobjektivet. EF-18-55 mm f 3,5-5,6 IS. Fotade manuellt 250 /11 ISO 400.
Bättre i färg. Det första jag tänkte på när jag såg den första bilden var att gräshoppen inte hamnade i blickfånget - Vattendropparna snodde fokus! I färg ändrades det dock och bilden är supersnygg!
Jag gilladen färgbilden mest 

Du har verkligen fått en bra bild :) både den med svartvitt och färg är lika fina tycker jag,bra jobbat :)
Ser ut som om focusen ligger på bladen och dropparna, hade även uppskattat den i färg, annars en bra komp och idé.
#29: Den finns i färg i #3!