www.mariekengren.se
Jag gör en hemsidetråd jag med :)
Har nyligen gjort om designen och all kodning på hemsidan så jag skulle gärna vilja ha lite kritik på det.
Länkbyten är alltid intressant!
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
#1 Det är verkligen inte meningen att det ska vara scrollar överallt :P
Har märkt att det blir så när man har lägre upplösning än 1248x1220 har jag för mig det var. Håller på att försöka koda bort det men det kommer ta några dagar :/
Tack :D Det är inget annat du tycker bör ändras?
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
#2 - Scrollar heter det ju! Satt och letade efter rätt ord jättelänge ;)
Men det är nog mitt fel när jag tänker efter, jag surfar alltid i mindre fönster och kör två fönster intill varadra på min stora skärm så det är därför det blev så många scrollar, när jag förstorade upp fönstret blev det bara en kvar och det såg jättebra ut :)
Annars.. hm. Jo, inne på information skulle jag vilja göra något åt bilden, antingen flytta den eller lägga en större bild som fyller upp tommrummet som blir under den nu. Och sen att "Utbildningar" "Fotoutrustning" och "Vad händer sen?" rubrikerna ligger på samma sida, nu ser det lite rörigt ut när dom är lite hit och lite dit.
Hanna
#3 Tack :) Kan du ta och kolla en gång till? Har gjort om i kodningen så jag tror det ska bli mindre scrollar för dig nu, iallafall på bredden.
#4 Ja jag irriterar mig också på det där tomrummet emellan, ska lägga till ännu en bild tror jag, dock måste någon fota mig snyggt ;)
Dock gillar jag att ha rubrikerna åt olika håll så det tror jag inte att jag kommer ändra.
Skulle du kunna kolla igen på hemsidan? Gjorde om koden lite snabbt så att iallafall förhoppningsvis några scrollar försvinner.
Och om det ser lika ut, klicka på CTRL + R så att hela sidan laddas om :)
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
#5 - Nu försvann de flesta scrollarna, även när jag körde litet fönster - mycket bra :) Jag gillar verkligen portfolion!
Hanna

Tjing! Det var en mycket fin sida tycker jag. Lätt att hitta på och snyggt upplägg. Jag hadde inga problem med att jag behövde skrolla eller så. bara fin fint! 
#5 vad bra då var inte felet så stort som jag trodde
#6 Justja! den sidan glömde jag att ändra
#8 Tack så mycket! Vilken tur att alla inte har problem med den
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
Har ändrat hemsidan ganska totalt. Hämtat inspiration för layouten lite här och där. Har dragit ner på informationen för att inte få det så rörigt.
Har även tagit bort lite länkbyten, har tyvärr ej kontaktat er som togs bort då jag var klantig nog och tog bort er och sen missade att spara vilka ni var.
Kan tänka mig att ha några till länkbyten
Kommer att göra om portolion! Den som ligger ute nu är bara något för att jag ska ha bilder att visa upp.
Vad tycker ni?
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
#10 - Ser mycket bra ut!
Hanna