Signaturer!
Hej gott folk, jag har sett på många bilder på den här sidan & fler, att endel har tydligen sin egen singnatur på bilderna, min fråga är dock
Hur gör man?
Tacksam för svar :)
Många har nog en ritplatta som de skriver på via PS eller vilket redigeringsprogram man nu använder.
Andra kanske bara skriver direkt med musen. 
Jag har gjort så att jag har skrivit min signatur på ett papper med svart penna. Sedan fotat pappret och lagt in bilden i datorn. I datorn har jag sedan redigerat (fixat till se den blev lite snyggare) och till sist gjort en pensel i Photoshop utav min signatur.
Men som #1 säger så är det en del som använder ritplatta. Jag tror att det finns några som skriver sin signatur på ett papper och sedan scannar in den. Men jag tvivlar på att det är särskilt många som använder musen för att skriva så. Det är svårt att vara lika exakt och få saker lika snygga med musen så det är inget jag kan rekommendera.
Isabel Runneberger
www.isabel.webb.se
www.denimiella.blogg.se
Aha tack tack, jag får väl prova min fars skanner lr testa att skriva på papper först :) Tack tack!
Här finns en bra artikel om hur man gör loggor eller signaturer som du kallar det :)