Tjuren Ferdinand??
-Putt-
Ingen Kritik? 

#1 det står ju inte varken i rubriken eller inlägget att du vill ha kritik
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
#2 Tänkte att det brukar vara underförstått på den här sajten, i alla fall för mig 
Det är ju en fotosida, men ska vara mer tydlig.
_"Måste bara visa en bild som jag tog på min blandraskille igår."
_Inte tydligt nog för mig iallafall 
Jag tycker mycket om den här bilden, skärpan är otroligt bra och det var ett perfekt tillfälle att knäppa kortet. Jag har inget att klaga på och jag önskar dig lycka till vidare med fotograferingen!
#4 Nej, men som sagt, trodde det var underförstått här då det är just en fotosida inriktad på att ge konstruktiv kritik
Tack så mycket för kritiken 
Det enda jag stör mig liiite på är att huvudet ser så stort ut jämfört med kroppen, men det är bara vinkeln. Perfekt för övrigt! :)
#6: Haha, vadå bara vinkeln? Om hunden sett ut så hade man ju inte kunnat göra något åt det som fotograf. Vinkeln däremot bestämmer ju fotografen över!
Jag däremot gillar vinkeln, tycker det ger bilden det lilla extra att vinkeln är lite annorlunda. Jag tycker dock inte rubriken passar då det syns tydligt att hunden tuggar på bladet, men det kanske är hundägarögonen mina som ser det ;)
Jättebra komposition, snygga färger och bra skärpa!
#7 Tack, men faktiskt så var det en vän till mig som kom att tänka på det när hon såg bilden, hehe.
Hehe vilken söt hund :D ser lite tokig ut när han nosar sådär.
Tycker också om kompositionen, färgerna och skärpan!
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
#9 Hihi, man tackar.
Det där är min clown.