Djurfoto iFokus

Djurfoto

Etikettövrigt
Läst 366 ggr
IdaL
0

FotoTävlingar

Hej!

Nu har jag suttit och format lite på en ny liten kul idé från mig och här kommer resultatet. Jag har format på en tävlings sajt nämligen.

På denna sajten kommer jag ha en massa kul tävlingar för oss som gillar att fotografera. Till att börja med blir det mest fototävlingar men sedan kan det även dyka upp andra kul tävlingar som har med fotografi att göra, sajten är för proffs såväl som nybörjare de finns inga gränser, för mer info välkommen in.

Just nu har tävlingen HÖST startats så du är välkommen in att bidra med din höstbild!

www.fototavlingar.webb.se är adressen!

Mari
0

Kul :) Detta ska jag försöka komma ihåg att skicka in bidrag till

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Moa-16
0

Kul, vinner man nåt eller? ;)

IdaL
0

#1 Roligt du gillar det, det tycker jag du ska FlörtSkrattande

#2 Roligt du också gillar det. Nu i början vinner du lite extra synlighet på startsidan med en intervju. Sedan om jag nu får upp mycket intresse så kan det ev. bli större priser men jag tycker det är en kul grej också Skrattande

Moa-16
0

#3 Hihi, jo det är ju kul bara äran och tävling är ju kul. Men tänkte man lockar ju fler,om det är pris ;)

IdaL
0

#4 Det är ett pris, en intervju på förstasidan dvs. en chans att synas extra mycket. Flört

Moa-16
0

Ja, så kan man ju också se det ;)

Cerrolyn
0

Springer dit och titta, alltid lär man sig något.

**MVH Cerrolyn

Cerrolyn
0

Några frågor, om man skickar in en nu men får senare en bättre bild, får man byta?

En annan fråga, om man har svårt att välja mellan två bilder, kan du då hjälpa till med det valet?

ska det bara vara nya bilder eller är gamla bilder också ok?

**MVH Cerrolyn

IdaL
0

1. Tror jag kör så att man kan få byta bild någon gång om man känner för det men det är ju inte så att du kan byta bild stup kvarten.

2. Visst skulle jag kunna göra det men annars skulle du ju kunna fråga en kompis, familj ect.

3. Allt är välkommet ;) Om de så är 100 år eller 1 timme gammalt Glad

IdaL
0

mina svar var menat till #8Flört

Pandy
0

Jag ska fota höstbilder på fredag så räkna med mig:D

Cerrolyn
0

Tack så mycket. Jag hade tänkt ge mig ut och fota imorgon, annas har jag en favvis bild som jag tänkte på. Detta med att byta tänkte jag mest i så fall i slutet av perioden.

**MVH Cerrolyn