Kritik: Tripp, Trapp, Trull
Jättefin :) *putt*
Snygga kontraster, vacker ljus och bra skärpa! Intressant idé med att det egentligen bara är hund i fokus, men att de andra två ändå är med i handlingen.
Beskärningen gör mig lite fundersam dock. Som det är nu ser det ut som om loggan är en del av bilden, eftersom den tar över halva sidan, ska det vara så? Annars tycker jag att du beskär lite i vänsterkanten, kanske kan det bli en kvadratisk bild?

tycker den är väldigt fin! Men jag tycker det är lite trist att den är s/v… nu vet jag ju inte hur färgerna ser ut iofs och det är ju ändå en smaksak men ändå.

#3 Har inte tillgång till datorn på en vecka men när jag kan så ska jag lägga upp den i färg. :)
Härlig bild, men jag tycker att hund 1 är avkapad på ett sätt som jag inte riktigt gillar. Har svårt för att säga om det ska vara mer eller mindre.
**MVH Cerrolyn
Känns lite som ett reportagefoto av något slag :) Gillar att hunden i mitten är inringad, bra när man har någit i förgrunden och i bakgrunden för att få mer fokus på det i mitten, tycker dock att det svartvita är lite för svart på vissa ställen så som över ögonen och i ansiktet.
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

#5, #6 tack för kritiken :)
Jag lägger in den färgade bilden på fredag.