Djurfoto iFokus

Djurfoto

Etikett: djurfoto-ifokus
Läst 383 ggr
Mari
0

Veckans fråga: Hur hittade du hit?

Hur hittade du hit till djurfoto?

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Mari
0

Jag blev först medlem på hästfoto, sen efter ett tag så hittade jag även denna sajt :)

Hur jag kom till hästfoto minns jag inte men jag är rätt säker på att det var genom google via någon sökning på något med hästtema.

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

AnneN
0

Jag hittade först till Hundar iFokus och sedan har jag funnit en massa sajter här och även startat ett par

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

IdaSH
0

Blev tipsad om Hästfoto så jag blev medlem där, sen hittade jag hit när jag började kolla runt lite mer på iFokus Glad

Mvh Ida

www.krusfoto.se

Issm
0

Jag googlade på hundforum och hittade hundgruppen.. Sen upptäckte jag flera intressanta grupper/forum här på sajten.

Och att börja kika runt bland djurfoton var inget jag tvekade över eftersom jag är en djurmänniska. Har dock "bara" hund och katt.

Metinia
0

Genom andra ifokussidor. Tror att jag fört blev medlem på kanin och sedan kollade jag runt vilka andra som lät intressanta och blev medlem där också.

Jojsan
0

Blev först medlem på kanin, genom någon sökning på google. Sen hittade jag flera andra sajter som verkade intressanta, däribland djurfoto.

Katter3
0

Jag blev först medlem på Foto. Djurfoto hittade jag på antingen Foto eller Hästfoto.

Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

Qepta
0

Blev först medlem på Kanin ifous och sen kollar lite och hittade Djurfoto ifokus

// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se

Hundvalp
0

Blev först medlem på Hundar.ifokus och sedan så hittade jag många mer sajter som var intressanta

Juicy
0

Jag blev först medlem på Hästfoto och hittade senare hit.

ronjanyman.se
Instagram: Ronnybonny