Djurfoto iFokus

Djurfoto

Etikett: kritik-lätt
Läst 575 ggr
Fralice
0

Några bilder på min kanin Robert

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Säg gärna vad ni tycker !=D

Fralice
0

Oredigerad favorit !

Fralice
0

Charmig tass ?

Fralice
0
Fralice
0
Fralice
0

Nån som längtar tillbaks sommaren ..? ;)

dirdib
0

Förutom att din kanin är söt tycker jag inte att det är något speciellt i bilder ;) skulle passa bättre på kanin.ifokus.se när du presenterar dig. men det bara vad jag tycker ;)

Moa-16
0

Den första och sista bilden gillar jag bäst. Härliga!

#6 Djurfoto iFokus. Är kanin ett djur? Alla är välkomna med sina foton ;)

dirdib
0

#7 ja alla är välkommna men det har diskuteras här lite om bilder som visas och det ska vara något i de, inte bara presentationsbilder ;)

dirdib
0

t.ex. här

länk

Moa-16
0

Men vadå? Hur får du det till presentationsbilder?

Moa-16
0

Man är ju på olika nivå. Ska bara "proffsen" få visa upp  sina foton? Ur dumt. Foton som foton. Och jag tycker att dom här var helt ok bra;)

dirdib
0

#10-11 jag menade inte att bara proffsen ska visa upp sina bilder utan det var vad JAG tycker - att det ska vara något speciellt i bilder som visas här och vill ha kritik. hennes bilder är fina, det sa jag ju men enligt MIG passar de bättre på kanin.ifokus.se ;)

Moa-16
0

Jaja. Du får tycka vad du vill.

Fralice
0

Tack ! =D

Ja, dem är inga proffsionela bilder, men jag blev nöjd med dem och ville visa upp mina bästa,sen får man ju sortera in dem i vilken kategori ma vill, men djur och foto är det ! ;)

Mari
0

Att tänka på när man vill visa upp sina bilder för att få något slags utlåtande på dem är att helst inte visa upp fler än 3-4st, annars blir det för många att kolla på och sedan kunna göra en utförlig beskrivning.

Att "bara" visa upp sina bilder här har vi haft några diskutioner om, många tycker att detta är en fotosida med inriktning på djurfoto och att det då är meningen att man visar upp bilder man själv har en tanke bakom och är nöjd med på något sätt och att bilder av mindre bra kvalite ska visas upp på djurets respektive sajt här på iFokus.
Men att "bara" visa upp sina bilder kan även leda till att man får upp ögonen för fotografering när man får kommentarer på sina bilder så man vill lära sig mer och utvecklas.

Om man bara vill visa upp sitt djur, så hänvisar vi i första hand till djurets respektive forum som sagt, eller till de olika tema-trådarna vi har här inne. Men självklart är alla välkomna att visa upp bilder man är nöja med och vill ha någon slags respons på!

Hoppas att detta inte blev för mkt trådkapande och för flummigt :-)

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

[Hilo]
0

Har inte så mycket att säga.
Lite mycket bilder, men för att säga något.
Första bilden - Färgerna ser konstiga ut.. Horisonten stör lite då den är sned.
Andra bilden - Rätt okej skärpa, men försök att hitta en bättre bakgrund. Viktigt att tänka på.
Tredje bilden - Blixten stör en aning. Vill ha lite mer luft runt kaninen.

Sen vad gäller datum och så på bilderna förstör lite tycker jag.
Söt kanin dock, påminner om en jag hade när jag var liten.

Annars har jag inte så mycket att säga.
Håller med dridib och Stirrup för övrigt.