Djurfoto iFokus

Djurfoto

Etikettkritik-lätt
Läst 503 ggr
Hundvalp
0

Kritik - Collage

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag vill gärna ha kritik på detta collage

Bilderna föreställer min hund Diablo.

Tryck på bilden för en rättvis bedömning

Jag tål hård kritik, utan kritik så går man aldrig vidare Flört

Hundvalp
0

*Putt*

Hundvalp
0

*Putt…*

Deklol
0

fin :) tycker dock du skulle lagt in en bild på HELA hunden också… du har 2 st där nosen är med, jag skulle bytt ut en av dom :)

Sen bilden på örat tycker jag att själva toppen skulle synas mer.
Likaså på svansen kanske…

Men ja, som sagt.. fin :)

heffaklump
0

Jätte fin enligt mig :) Stör mig lite på att bilderna som är längst till höger inte riktigt håller "linjen" med de andra bilderna.

Martin
0

Tycker att det är snyggt gjort, håller lite med föregående talare om gränsdragningen på de högra bilderna skulle gjorts antingen lägre, i höjd med den undre gränsen till vänster, eller så i höjd med mitten på den vänstra mittersta bilden.

Vad gäller fotona så ser de väl ganska ok ut, men för mig (som inte har någon relation till hunden) tycker jag att det är ett ganska tråkigt collage på en hund. Möjligt att den vita svansspetsen/tassen är något väldigt personligt för er som känner hunden, och då är det kanske ett bra collage, men för mig som utomstående tycker jag det är för lite "helhet" av hunden.

mvh Martin

Sjomoren
0

Gillar bara bilden på svansen och när hunden vänt bort ansiktet.. Du kunde förstorat upp dem eller skapat lite kontrastrr i efterhand med något program. :)

MVH Martina - Sjömorenskaningård
www.sjomorenskaniner.se <3
Medarbetare på teddykaniner.ifokus.se

RedPoison
0

har du provat att byta plats på de båda nosbilderna?

jag tror att du kan ge collaget ett lyft genom att sätta den större bilden under den lilla.