Djurfoto iFokus

Djurfoto

Etikettövrigt
Läst 324 ggr
emmahagstrom
0

emmahagstrom.webb.se

Skulle gärna vilja ha lite kritik på min hemsida. Design, upplägg och lite sådär. :)

http://www.emmahagstrom.webb.se

Metinia
0

Jättefin hemsida! Stilren och snygg design. Den mörka blåa färgen du använder dig av är dock något mörk, man ser knappt vad det står.

Du har väldigt fina bilder också i din Portfolio, men jag tycker att det är lite jobbigt och väldigt synd att verkligen nästan alla bilderna är 2 i 1. Jag tror att du hade tjänat på att dela många utav bilderna och bara sätta ihop de som verkligen är snygga ihop.

emmahagstrom
0

#1 Okej, tack för din åsikt :) Ska ändra den mörkblå, det ska egentligen inte vara blått utan det hörde till en gammal design men har inte orkat… :P

emmahagstrom
0

Och sen förresten, varför gillar du inte att dom är 2 och 2? :) Kan du inte motivera det lite mer? Jag vet att alla inte passar superbra tillsammans men jag gillar det ändå, dels så får jag in fler bilder i portfolion och sen blir de flesta bättre och intressantare med en kompis.

Metinia
0

#3: Jag tycker att varje bild hade framhävts tydligare och man hade sett hur bra just den bilden var om man bara såg den och att det inte var någon annan bredvid. En del utav par-bilderna förmedlar dessutom helt olika känslor tycker jag vilket gör att de inte alls passar ihop.

En sista sak om dem är att de två bilderna sällan är lika stora, visst, det kan vara snyggt att ha en stående och en liggande, men på vissa känns det som om ena bilden trycks ut, som om du har försökt trycka in den fast den inte riktigt får plats.

Tänk på att detta är mina åsikter och mina tips, men det där din sida och du ska göra så som du tycker är bäst. Det är viktigt att det känns rätt för dig! Glad

Rorosjons
0

Fina bilder =).
Intresserad av länkbyte?
www.eephoto.webs.com

emmahagstrom
0

#5 Tack :) Okej, lägger upp dig snart.

Ingen annan?

Rorosjons
0

#6 Ska lägga till dig vid nästa tillfälle som blir i helgen =)

Inlägget är låst för nya kommentarer