Kritik: Gemenskap med katt
Här kommer två bilder som jag gärna vill ha kritik på. Jag försökte fånga en känsla av gemenskap mellan flickan och katten. Tycker ni att jag har lyckats?
Här kommer bild nummer 1.
Isabel Runneberger
www.isabel.webb.se
www.denimiella.blogg.se

Du har absolut lyckats, superfina bilder! :) Det enda jag kommer på är att jag tror att jag skulle velat ha liite mer luft under katten på andra bilden.
Härliga bilder!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Super härliga bilder!
Skulle dock vilja haft lite mer skärpa på #0. Men den är verkligen ur härligt (Y) bra!
Separerade är jag lite osäker, men tillsammans tycker jag verkligen att du har lyckats! Gillar flickans ansiktsuttryck på första, på andra känns fingret aningen tillgjort. Möjligen för att fingrarna är så perfekt satta?
#6: Tack för kritiken, men en liten fråga; vad menar du med att "fingrarna är så perfekt satta"?
Isabel Runneberger
www.isabel.webb.se
www.denimiella.blogg.se
#7 Ja, att man tänkt på hur man placerat dem, så alla ska synas och ligga rätt. Inte sådär slumpartat som det blir när man "bara gör det".
#8: Fast då ska jag ändå säga att det var ganska mycket tur att fingrarna blev som de blev. Jag såg min kompis gosa med en katt och så bad jag henne bara att vara stilla med handen, inget direktiv om hur egentligen, :)
Isabel Runneberger
www.isabel.webb.se
www.denimiella.blogg.se
Synd att man bara ser bakhuvudet på 1;a bilden bara !