Kritik - Kanin

#0 Tycker bilden är ganska fin :) Det är alltid en fördel attt fota så man har ryggen mot solen. Då blir det inte skuggor på djuren frammifrån ;)
#1 Du kan tänka på att inte försöka få med koppel/halsband och sådana saker i bilden, det bli lixom som att man tittar mer på det än själva djuret ;)
#2 Kanske lite ofokus i själva ansiktet men annars en bra bild enligt mig, det blåa kopplet i bakrunden stör lite också men sånt kan man ofta klona bort enkelt i photoshop :) Vet inte hur ofta/hur länge du har fotat.
Jag utgår från vad jag brukar tänka på när jag fotar. Det finns säkert fler tips som kan ges, men jag är lite nybörjare ;)
Tack så jättemycket för kritiken. Jag har inte fotat så jättelänge så jag är inte så jättebra. :)
// Emma :D
Jag tycker att bilderna är jättefina men jag hade önskat lite mer space runt kaninen på samtliga bilder. Annars är de bedårande!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
#5 Tack så jättemycket! Ska tänka på att lämna mer plats hädanefter :)

1a bilden är verkligen vacker, men mycket sköna färger och fint ljus.
Jag hade dock velat ha fokus på ögonen istället för på nosen. Sen är ju koppel sällan så snygga att ha med på bild, men det är ju inte helt lätt att fota utan ;) Det du kan göra är att rediera bort det.
Mycket bra jobb annars, riktigt snyggt!
#7 Tack :)