Djurfoto iFokus

Djurfoto

Etikett: tävlingar
Läst 326 ggr
IceJossan
0

Resultat fotoutmaning #8

Det värsta med denna tävling är att välja ut vinnaren! Jag ber om ursäkt för att det tagit sådan tid, men det var nästan omöjligt att välja placering på bilderna! Alla 3 (och de andra) är jättebra bilder på lite olika sätt, men ja… det vore enklare att ha flera 1a-platser så man slapp flytta ner/välja bort så bra bidrag ^^,

På tredje plats: Missel Visa bilden
Två lyckliga hundar på "värdens bästa äventyr", fångade på en härlig bild som ger intryck av ren glädje! Jag gillar kontrasterna och skärpan på vattenytans rörelser. Hade dock gärna sett mer skärpa på någon av hundarna, men ändå så är bilden verkligen fartfylld såhär - ett superroligt blött hundäventyr i full fart!

På andra plats: Texasmamma Visa bilden
Mycket vackra kontraster, sköna färger och perfekt vinkel! Bilden tilltalar mig verkligen. Helt klart värld att vara på näst högst på topplistan! Dock ser inte Morgan så jätteimponerad ut ;) Riktigt bra jobbat!

På första plats: Prillan Visa bilden
Det var verkligen sånthär motiv jag tänkte mig när jag valde temat "äventyr"! Mycket vacker vy. Kanske inte den bästa bilden teoretiskt sätt, men mycket härlig!
Vinkeln och färgerna är inte de bästa, men den representerar verkligen äventyr - för att vara liten och gå på fjällvandring med familjen är väl ändå ett jättekul, spännande och utmanande äventyr om man är glad hund! Och det är ju det tävlingen går ut på - hitta bilden man tycker representerar temat bäst :)

Grattis till förstaplatsen Prillan, varsågod att starta nästa tävling :)

Spannarboda
0

Att jag inte varit aktiv här innan :P Hade haft en bild som passat utmärkt :P Men grattis till vinnarna :)

rockygubben
0

Grattis till er tre!Glad

Ida94
0

Grattis till er :D

Jojsan
0

Grattis!

Mari
0

Grattis Grattis!

Ser fram emot nästa utmaning som alltid ^^ ska bli kul!

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Cerrolyn
0

Grattis

**MVH Cerrolyn

Missel
0

Tack! Grattis ni andra!

Trollhassel
0

Åh, tack så mycket! Vad glad jag blev! Sorry att det dröjt med nästa tävling, jag har varit just på den plats där bilden är tagen, uppe i norr. Nu är jag hemma från vårt lilla vinteräventyr :) Ny tävlign kommer inom kort!

Med Vänliga hälsningar

Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

Trollhassel
0

Just det, grattis till er andra!

Med Vänliga hälsningar

Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

MyTwiggs
0

Värdig vinnarbild!!!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com