Djurfoto iFokus

Djurfoto

Etikett: övrigt
Läst 301 ggr
Banankaka320
0

Låna bilder för skolprojekt

Jag går på ett Naturbruksgymnasium och har individuellt val foto. I en kurs ska vi nu göra ett projekt inom de vi utbildar oss i, men jag och min lärare kom överrens om att jag kunde ta natur/djur kort för det har både med djur och foto att göra :)

Allafall så vill jag låna bilder före och efter redigering, jag är inte så jättebra på det själv och har några egna bilder jag ska visa upp i klassen och förklara vad jag har gjort för ändring.

Jag vill ha en före och efter bild, en förklaring hur ni ändrade bilden och i vilket program ni använde. Självklart kommer jag säga att jag har lånat bilder härifrån och kan göra reklam om ni har någon hemsida.

Att jag inte tar själv bilder just nu är för jag har ingen inspriration, och kan inte redigera så mycket.

Skicka gärna här, men helst på mailen, Mariabjork10@msn.com :) Tack

Metinia
0

Jag hjälper dig gärna och bidrar med bilder, men jag förstod inte exakt vad det var du behövde och vad du skulle ha bilderna till… Behövde du bilder som vi själva redan hade redigerat där vi berättar för dig vad vi har gjort? Eller behövde du bilder som du ska redigera?

KickanW
0

Om det är en fotokurs förstår jag inte riktigt hur du kan låna foton? Uppgiften borde väl gå upp på att fota och/eller redigera själv?

Banankaka320
0

#1 Behöver bilder som ni redigerat och beskriver hur och vilket program ni använde, behöver både orginalbilden och den ändrade.

#2 Jo, det gör vi på fotokursen såklart:) Men vi har inte gått in så mkt på att redigera just nu. Projektet jag har är i en kurs att starta eget företag och kunna ordna upp egna projekt, så jag vill liksom låna bilder till Företagskursen :)