Snygga Zigge
Fint porträtt! Jag gillar kattens ställning och du är bra i nivå med katten. Katten har även ett härligt fokuserat ansiktsuttryck, det gav lite spänning till bilden. Skärpan är mycket fin, gillar det korta skärpedjupet.
Vet inte riktigt vad jag mer ska säga. Bilden blir kanske lite tråkigt i längden, skulle bli ännu intressantare och finare om t.ex. ljuset och färgerna var lite speciella eller så, men det är svårt att påverka som fotograf alltid. Framför allt när det handlar om djur. Men du skulle kunna testa med olika vinklar och olika kompositioner om du vill göra bilden lite annorlunda. T.ex. sätta katten i ena kanten utav bilden och inte alltid mitt i.
Men annars, ett fint porträtt som inte finns särskilt mycket att anmärka på, det mesta stämmer bra. Bra jobbat!
Isabel Runneberger
www.isabel.webb.se
www.denimiella.blogg.se

Åh, tack så mycket.
Jag håller med dig lite där, och har faktiskt ändrat färgerna en aning när jag redigerade, plus att jag ökade kontrasterna lite. Saker som är svåra att få med när man fotar kan man ju alltid mixtra lite med senare, brukar dock ha svårt att bestämma mig för vilket av tex två allternativ som ser bäst ut :P
Tack för tipsen, ska exprimentera lite :) Och tack igen!