Djurfoto iFokus

Djurfoto

Etikettkritik-medel
Läst 696 ggr
Cerrolyn
0

(M) Kritik - Hund

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag vill ha mycke kritik på lätt språk. För mycket begärt? Förstår jag inte så frågar jag.

Jag vet att ni kommer att anmärka på mattkanten ej är rak, men mattan låg inte rakt. Sedan även om att han är centrerad, men jag ville ha det så på denna bilden.

**MVH Cerrolyn

Mari
0

Ändrar rubriken så den passar in där du lagt tråden

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Mari
0

Jag tycker att detta är en riktigt bra bild!
Jag gillar ljuset och färgen och hur hunden ser sådär lagomt trött men ändå nyfiken ut.

Det jag tror hade kunnat bli ännu bättre är om du hade beskärt bilden lite så att mattkanten där man ser golvet (nere i högra hörnet) hade försvunnit helt. Kanske även om du hade legat platt på magen på golvet framför så du verkligen hade hamnat i "noshöjd" men jag tycker att detta fungerar hel utomodentligt också.

Det är jättebra att du har fått bakgrunden fri från störande saker, hade jag redigerat denna bild så hade jag nog gjort bakgrunden lite mörkare.

Men som sagt, jag tycker att denna bild är riktigt bra och fin, skön att titta på och det väcker även lite nyfikenhet över va hunden ser ut att spana efter där bortom fotografen

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Cerrolyn
0

Skrev som jag skrev i rubriken då jag tänkte på språket. Men tack.

Tack så jätte mycket.

Skäms Ska erkänna att jag hade ingen tanke alls på bakgrunden, glömde faktiskt bort det, och bilden är mer en ögonblicks bild. Ska testa att beskära nederkanten så som du sa imorgon.

Jag brukar vilja gå ner i höjd, men av någon anledning så blev det inte så. Och hunden tittar på en kompis jämte mig som pratar om julbord i telefonen (hon säger mat, köttbullar, korv mm).

**MVH Cerrolyn